کلاس آیلتس -اسپیکینگ آیلتس | IELTS Speaking

negar.74.abc

New member
2015-12-11
10
1
0
rbconex.ir
[h=1] -اسپیکینگ آیلتس | IELTS Speaking
[/h]
Speaking-Elixir.jpg




در بخش گفتاری آزمون آیلتس یا Speaking آیلتس، شما با یک ممتحن تایید شده (Certified Examiner) صحبت خواهید کرد. سوال و جواب و محاوره ای پویا خواهید داشت که شبیه شرایط واقعی زندگی می باشد که در با آن آشنا می شوید.
این مهارت سه بخش می باشد که از 11 تا 14 دقیقه به طول می انجامد.



شما در اسپیکینگ آیلتس به چه احتیاج دارید؟

1- Lexis: Collocation! (with right register)2- Grammar (accuracy-variety)3- Speaking skills (what we give you!)4- Ideas (what we also give you!)


واژگان:

استفاده ی درست و بجا از واژگان در اسپیکینگ آیلتس به همراه استایل مناسب زبانی (register) در بسیار با اهمیت می باشد. همچنین ترکیب درست واژگان (Collocation) و در نهایت تنوع در استفاده از آن ها، همگی به بالا رفتن نمره ی مهارت گفتاری یا اسپیکینگ آیلتس می انجامند.





دستور زبان (گرامر):

باید دید کدام ساختارها چه کاربرد هایی دارند! این در اولویت است! پس از استفاده ی صحیح از ساختار های دستور زبانی در ، می توان به این فکر بود تا بر برد یا range آن افزود تا نمره ای بالا تر اخذ گردد.




مهارت های گفتار (Speaking):
شما باید بدانید چطور به سوالات مختلف توضیح دهید. همچنین، هر بخش از اسپیکینگ آیلتس نیاز به فنون خاصی برای پاسخگویی دارد. اکسیر آیلتس در حال تهیه این قسمت می باشد.




دانش و ایده:

صحبت کردن در رابطه با هر مطلبی نیاز به دانش و ایده دارد. این ایده های در آیلتس در حیطه های مختلفی هستند (موضوعات آکادمیک، ...) و مطالعه کردنشان به عملکرد هرچه بهتر شما در مهارت اسپیکینگ آزمون آیلتس در کمک می کند. مجموعه ی اکسیر با افتخار اولین گروه آموزشی در ایران است که ایده های آیلتس را تهیه کرده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر