پمپ های روغن داغ سیستم های حرارتی و سرمایشی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
پمپ های روغن داغ سیستم های حرارتی و سرمایشی: از موارد استفاده ی این نوع می توانیم به مواردی مانند صنایع شیمیایی و دارویی، صنایع غذایی، صنایع پلاستیک، صنایع نساجی، چرم و کاغذ، صنایع رنگ، صنایع الکتریکی، صنایع فولاد اشاره نماییم.

این پمپ از نوع گریز از مرکز با طرح مخصوص بوده و برای پمپاژ و گردش روغن داغ تا دمای 300 استفاده می شود.
ساختمان این پمپ بصورت افقی یک طبقه و یک مکشه گریز از مرکز با محفظه حلزونی می باشد. ابعاد اصلی و مشخصات کاری پمپ مطابق استانداردEN733می باشد.
پروانه پمپ از نظر هیدرولیکی بالانس بوده و به صورت یکسر آویز نصب می شود. محفظه حلزونی از نوع پایه دار بوده و محفظه یاتاقان نیز بدون پایه می باشد.
این پمپ دارای دو عدد بلبرینگ شیار عمیق مطابق استاندارد DIN625 بوده و قادر است انواع روغن تا دمای 300 (57 ) راپمپاژ نماید.
جهت مکش، افقی و رانش، عمودی بوده و فلنج ها مطابق استاندارد DIN1092- 2- PN10 میباشد.
آب بندی محور این پمپ از دو بخش تشکیل شده است. در محفظه آب بندی پمپ که بر روی سر پوش محفظه قرار دارد، برای آب بندی محور از نوار گرافیتی نسوز استفاده شده است و در انتهای محفظه یاتاقان نیز آب بند مکانیکی نصب میگردد.
موارد کاربرد
صنایع شیمیایی و دارویی، صنایع غذایی، صنایع پلاستیک، صنایع نساجی، چرم و کاغذ، صنایع رنگ، صنایع الکتریکی، صنایع فولاد
مشخصات
قطر خروجی: 32 تا 100 میلیمتر
ظرفیت آبدهی: تا 350 متر مکعب در ساعت
ارتفاع: تا 95 متر
درجه حرارت سیال در آب بندی : تا 300 درجه سانتیگراد
فشار تست: 15 بار
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر