قابلیت حذف نوار اینکدر

saharrahin

New member
2015-03-30
32
10
0
مشتریانی که قبلا داشته اند با مشکلات کار با نوار اینکدر و چشمی روبرو شده اند و با این مشکلات آشنایی دارند، در سیستم دستگاه های لارج فرمت دو قطعه به نام های چشمی و نوار اینکدر جهت شناسایی مختصات مکانی کریج استفاده می شود. چشمی دستگاه بواسطه نوار انکدر موقعیت کریج را برای پاشش جوهر در مکان مناسب به سیستم مرکزی اعلام می نماید.
زمانی که یکی از این دو قطعه دچار مشکل شود دستگاه نمی تواند موقعیت مکانی کریج را به طور دقیق تشخیص دهد و باعث می شود چاپ دچار مشکل و یا افت کیفیت شود . علت این اتفاق می تواند دلایلی مختلف داشته باشد از عمده دلایل بوجود آمدن این مشکلات کثیفی و خش دار شدن نوار انکدر است . نوار اینکدر در این سیستم ها یک نوار پلاستیکی است که بسیار حساس بوده و به راحتی در مجاورت با گرد و خاک و اسپری جوهر و حتی اثر انگشت بر روی این نوار، دچار اختلال شده و باعث می شود که چشمی در هنگام خواندن نوار اینکدر نتوانسته اطلاعات مناسب را دریافت کند و باعث خرابی چاپ می شود.
خرابی نوار اینکدر و چشمی یکی از عمده مشکلات در دستگاه های لارج فرمت است که باعث کاهش کیفیت در چاپ و حتی از کار افتادن چاپگر به دفعات متعدد می شود ،دستگاه های چاپ زئوس با سیستم منحصر بفرد حذف نوار اینکدر که دلیل آن طراحی و تکنولوژی کانادایی زئوس می باشد مشکلات ناشی از خرابی نوار اینکدر را ندارند و این قابلیت باعث خروجی چاپ با کیفیت بسیار بالا در طولانی مدت و همچنین راحتی کار با چاپگرهای زئوس همچنین عدم از کار افتادگی و خواب دستگاه خواهد شد. لازم به توضیح است به جهت کامل بودن چاپگرهای زئوس نوار اینکدر بر روی کلیه مدل ها نصب شده ودر صورت لزوم می توان آن را ازسیستم به صورت نرم افزاری حذف نمود به این معنی که در هر زمان که تمایل به استفاده از نوار انکدر باشد به راحتی امکان پذیر است.
منبع:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر