Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


پس از تمامی شایعاتی که پیرامون گلکسی نوت 5 در فضای مجازی مطرح شد بالاخره سامسونگ رسما جدیدترین پرچمدار سری نوت خود را معرفی کرد .


گلکسی نوت 5 را میتوان یک تلفن کاملا متفاوت نسبت به نسل قدیمی دانست چرا که دیگر از چرم مصنوعی در پشت خبری نیست و این پوشش پشتی جای خود را همانند گلکسی اس 6 به شیشه داده است .










با توجه به شایعاتی که تا پیش از معرفی این تلفن در فضای مجازی مطرح شد تقریبا میتوان اعلام کرد چیزی از این گوشی باقی نمانده است که لو نرفته باشد با این حال باز هم معرفی این تلفن جدید سرشار از هیجان است .از لحاظ طراحی میتوان گلکسی نوت 5 را همانند گلکسی اس 6 جدید دانست چرا که سامسونگ از یک زبان طراحی در این تلفن استفاده کرده است .همچنین از نظر سخت افزاری بخصوص در بخش حافظه داخلی همانند گلکسی اس 6 میباشد این تلفن نیز همانند اس6 دیگر از درگاه کارت حافظه پشتیبانی نمیکند و با سه ظرفیت 32 ،64 و 128 عرضه میشود.


به طور کل مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 5 به صورت زیر میباشد.


پردازنده‌ی Exynos 7420


صفحه نمایش 5.7 اینچ SuperAMOLED با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی 518 PPi


پردازنده گرافیکی Mali-T760MP8


4گیگابایت حافظه‌ی رم


حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت


دوربین 16 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال و لنز با دیافراگم F/1.9


دوربین جلو 5 مگاپیکسل/بروزرسانی
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر