دیشب خواب چی دیدی؟

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع S A F A
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:
سلام
همین الان داشتم فک می کردم حیفه این همه خوابی که من می بینم حروم شه اخه من خیلی خواب می بینم
واسه همین یه تاپیکی زدیم که همه خوابای دیشبمونو بنویسیم
فقط اگه خواستین تاریخم بزنین که جالب تر بشه!

لطفا اسپم ندین!


دیشب خواب دیده بودم که مامانم بهم گفته که حاملست یعنی من خر ذوق شده بودما تو خواب همش لبخند میزدم
همه چیز خیلی واقعی بود...وقتی به مامانم گفتم اونم گفت که اینطور نیست و اینا ضد حال خوردم اساسی:|
بابام اومده میگه دلت خوشه ما شما ها رو هم داریم به زور بزرگ میکنیم یکی دیگه هم اضافه شه!! بعدشم میگه که میبینم تو خواب همش لبخند میزنی کلا خیلی مشنگی:|
من دیگه ضد حالو از پدرمم خوردم از خواهرمم خیلی ضد حال بود :|


 
خواب دیدم تو کنکور سراسری اول شدم ،بورسیه گرفتم دارم میرم کالج
چقدر خوب بود
حیف
داداشم با جیغ و داد از خواب بیدارم کرد
پرنده ام پرهاش ریخت
منم
....
نمیدونم 2 ماه پیش بود فکر کنم
4 صبح
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina، zohreh، S A F A و 2 کاربر دیگر
من یه بار یکی از خوابای جالبم این بود: دیدم به یه تالار عروسی دعوت شدم یه لباس قرمز خوشکلم پوشیدم، یدفعه ای همه دست زدن، تا چشمم افتاد به عروس و دوماد....... بگید چی دیدم؟ دیدم عروس آبجیمه داماد هم داداشمه........ههههههههه منم اون وسط با تعجب فقط دارم قر میدم
:miao:
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: pegah و Sina

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر