سلام
همین الان داشتم فک می کردم حیفه این همه خوابی که من می بینم حروم شه اخه من خیلی خواب می بینم
واسه همین یه تاپیکی زدیم که همه خوابای دیشبمونو بنویسیم
فقط اگه خواستین تاریخم بزنین که جالب تر بشه!
لطفا اسپم ندین!
دیشب خواب دیده بودم که مامانم بهم گفته که حاملست یعنی من خر ذوق شده بودما تو خواب همش لبخند میزدم
همه چیز خیلی واقعی بود...وقتی به مامانم گفتم اونم گفت که اینطور نیست و اینا ضد حال خوردم اساسی:|
بابام اومده میگه دلت خوشه ما شما ها رو هم داریم به زور بزرگ میکنیم یکی دیگه هم اضافه شه!! بعدشم میگه که میبینم تو خواب همش لبخند میزنی کلا خیلی مشنگی:|
من دیگه ضد حالو از پدرمم خوردم از خواهرمم خیلی ضد حال بود :|
همین الان داشتم فک می کردم حیفه این همه خوابی که من می بینم حروم شه اخه من خیلی خواب می بینم
دسترسی به فایلها مخصوص اعضای انجمن است، شما هم میتوانید عضو انجمن "یه حس خوب" شوید، کافیست ثبت نام کنید.
واسه همین یه تاپیکی زدیم که همه خوابای دیشبمونو بنویسیم
فقط اگه خواستین تاریخم بزنین که جالب تر بشه!
لطفا اسپم ندین!
دیشب خواب دیده بودم که مامانم بهم گفته که حاملست یعنی من خر ذوق شده بودما تو خواب همش لبخند میزدم
همه چیز خیلی واقعی بود...وقتی به مامانم گفتم اونم گفت که اینطور نیست و اینا ضد حال خوردم اساسی:|
بابام اومده میگه دلت خوشه ما شما ها رو هم داریم به زور بزرگ میکنیم یکی دیگه هم اضافه شه!! بعدشم میگه که میبینم تو خواب همش لبخند میزنی کلا خیلی مشنگی:|
من دیگه ضد حالو از پدرمم خوردم از خواهرمم خیلی ضد حال بود :|