Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


ارائه‌ی ویندوز ۱۰ برای کاربران ویندوز ۸.۱ از ساعتی پیش آغاز شد اما اگر هنوز نوبت شما برای دریافت این بسته‌ی بروز رسانی بزرگِ مایکروسافت نرسیده می‌توانید فایل ISO ویندوز ۱۰ را دریافت کرده و نسبت به نصب آن اقدام کنید.


مایکروسافت از چند هفته‌ی پیش برای کاربرانی که بسته‌های بروز رسانی ویندوز ۸.۱ را دریافت می‌کنند، اپلیکیشن کوچکی را با نام Get Windows 10 بر روی کامپیوتر آن‌ها نصب کرد تا نیازهای اولیه‌ی ارتقاء به ویندوز ۱۰ را بررسی کرده و کاربران را در صف دریافت ویندوز ۱۰ قرار دهد. اما اگر نمی‌توانید صبر کنید تا نوبت شما برای دریافت ویندوز ۱۰ برسد می‌توانید با مراجعه به ا ، آخرین نسخه از ویندوز ۱۰ را در قالب فایل ISO دریافت کرده و از طریق حافظه‌ی فلش یا DVD نسبت به نصب آن اقدام کنید.


پس از مراجعه به صفحه‌ی یک نرم‌افزار واسطه‌ی MediaCreationTool را دانلود کنید. سپس اپلیکیشن را اجرا کرده و گزینه‌ی Create installation media for another PC و در ادامه‌ی Download ISO را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید در این حالت باید حتما سریال ویندوز قبلی خود را وارد کنید. اما اگر نسخه‌ی فعلی ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهید حتی اگر ویندوز شما کرک شده باشد، نسخه‌ی اصل ویندوز ۱۰ را در اختیار خواهید داشت. چرا که مایکروسافت قصد دارد تمام نسخه‌ی ویندوز ۷ به بعد، شامل ویندوز‌های کرک شده را به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهد./zoomit.ir
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر