حرف دل

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Mohadlove
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]
دلم هستیت را فدایش کردی چه شد
دلم خودت را در به در کردی چه شد
دلم دل او که با تو هم دل نبود
دلم تو با همه هستیت آمدی او هیچ نبود

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

حرف دل حرف نیست درد است
بی تو دلم دل نیست سرد است
او که با تو نمی ماند نا مرد است
ببین تنها برگ برنده برای تو این قلب است


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

دلم حرف برای گفتن زیاد دارد
دلم حرف برای درد و دل دارد
دلم هوای هم نشینی دارد
دلم سرد است ولی اگر باشی بینی گرمی دارد
 

حرف حرف دل است و دلبری دارد ز دل
هی گوید دل ، آب را نکن هرگز تو گل
چون این کنی هر لحظه دل گردد خجل
چون شود این دل خجل ما هم شویم از هر دو ول
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
حرف دل حرف نیست درد است
روی کولم چیزی نیست گرد است
درد من چیزی نیست چون جنسم مرد است
جز این چیزی نتوانم گفت چون این برایم شرط است
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
خدایا چه ساخته ای دل ادمهایت یکی از یکی سنگتر دروغ هایشان یکی از یکی زیباتر نگاه هایشان یکی از یکی معنی دار تر و سنگین تر روحشان یکی از یکی هفت رنگتر و هر یک برای خود یکی از یکی خدا تر ...........
 
خدایا حکمتت رو شکر . . .
هیچ وقت فکر نمیکردم اونی که تموم وقتم رو باهش سر میکردم

با همه روزهای خوب و بدی که با هم داشتیم یه روز ببینم برای

همیشه رفته و اینقدر نبودنش ، ندیدنش ، جای خالیش آزارم بده

باور نمیکنم یعنی نمیتونم باور کنم

به همین راحتی ؛ . . .

خدایا حکمتت رو شکر . . .

 
دلـــــــــــــــــــــــ ـــــــــم ... خواب میخواهد
...
مثـــــــــــــــــــــــ ـــــــــل همان خواب بچه گی که روزی خوابم برد و امروز بیدار شدم
...
امــــــــــــــــــــــــ ــــــــا این بار آن خواب را نمیخواهم
...
ایـــــــــــــــــــــــ ـــــــــن بار دلم میخواهم
...
بــــــــــــــــــــــــ ــــــــازگردم به کودکی
...
خدایـــــــــــــــــــــ ـــــــــــا مرا برگردانم به همان دنیای کوچکم
...
بــــــــــــــــــــــــ ــــــــه همان رویای زیبا
...
همـــــــــــــــــــــــ ـــــــــان روز ها که لحظه ای بی هم نبودیم
...
آن روز ها درد نبـــــــــــــــــــــــ ـــــــــود
...
غــــــــــــــــــــــــ ــــــــم نبود
...
غــــــــــــــــــــــــ ــــــــصه نبود
...
آن روز ها غم و غصه معنایی نداشـــــــــــــــــــــ ـــــــــــت
...
آن روز ها یه آبنبات دوای دردمای بــــــــــــــــــــــــ ــــــــود
...
کــــــــــــــــــــــــ ــــــــاش میشد بازگشت تا با یک آبنبات تمام تلخی های زندگی را شیرین میکردین
...
کــــــــــــــــــــــــ ــــــــاش میشد
...
کــــــــــــــــــــــــ ــــــــاش میشد مانند رویای کودکی با یه دانه قند آب دریا شیرین کنیم
...
کــــــــــــــــــــــــ ــــــــاش میشد
 
مدتیــــست دلم شکســــته از همان جای قبلـی … !
کاش میشد آخر اسمــت نقطه گذاشت تا دیگر شــــروع نشوی … !
کاش میشـــــــد فریاد بزنم : “ پایــــــان ”
دلم خیـــــــلی گرفته .....
اینجا نمیتـــــوان به کسی نزدیـــــــک شـــــــد …
آدمهـــا از دور دوست داشتــــنی ترنــــد … !
 
دِلــــم بــاران می خواهــــد
بــارانی آرام....
امــــا طـولانــــــــــــی
تا دسـت در دسـتِ قطــــره هـایش
و پـا به پـایِ نمنــــــاکـی اش
تمــــام کـوچــه بــاغ ها را
با پـــاهایی بِرَهنــــــــــه قــدم زنــــم
مــن بُغـــــــ ــــض کنــم
آسمــــــان ببـــارد
آسمـــــــان بُغـــــــ ـــــــض کنــد
مـــن اشکــــــــ ریــزم
آنگـاه هـــــــر دو آرام شَویــــــــــــــــم
 
از یه جایی به بعد . . .
دیگه دوس نداری هیچکس رو
به خلوت خودت راه بدی
حتی اگه تنهایی کلافه ات کرده باشه

از یه جایی به بعد . . .
... وقتی کسی بهت می گه دوست دارم
لبخند میزنی و ازش فاصله میگیری

از یه جایی به بعد . . .
فقط یه حس داری حس بی تفاوتی
نه از دوست داشتن ها خوشحال میشی
و نه از دوست نداشتن ها ناراحت

از یه جایی به بعد . . .
توی هیجان انگیز ترین لحظه ها هم
فقط نگاه می کنی و سکوت و سکوت...
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
پشت تنهایی من که رسیدی ،
گوشهایت را بگیر !
اینجا سکوت ،
گوش تو را کر میکند
اما !
چشمهایت را باز کن
تا بتوانی لحظه لحظه ی اعدام ثانیه ها را نظاره کنی
هجوم سایه های خیال،
سرابهای بی وقفه ی عشق،
تک بوسه های سرد
و فریادهای عقیم جوانی
منظره ای به تو میدهد
که میتوانی تنهایی مرابه خوبی ترسیم کنی …!

HM-20133343915187563161390172611.8273.jpg
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
دل نیست

خانه درد است

دل نیست

پر از بغض و خالی از حرف است

دل نیست

ویرانه دردمند

دل نیست

قبرستان خنده ست

دل نیست

این صدای تپش مرگ ست
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
دوستت دارم !
گفتنش ساده است
شنیدنش هم
اما فهمیدنش
دشوارترین کارِ دنیاست این روزها
اما همین دشواری زیباست !
زیباست برایِ خاطرِ اطمینانِ دلت
که بفهمد
هر آواره ای عاشق نیست
هر رهگذری مجنون
و تو لیلیِ خاطره هایِ هرکس نخواهی بود !
دوستت دارم ساده ترین دشوارِ دنیاست
برایش باید از
من
گذشت
باید به
ما رسید
باید به
عشق
رسید
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
مراقب باشید!

مراقب همین " دوستت دارم" ها...

"عزیزم" ها...

"مهربانم" ها...

مراقب باشید...

بعضی ها بازی با کلمات را خوب میدانند. غریبه هم نیستند...

همین هایی هستند که از جان میگویند و دلبری می کنند..

همین هایی که "آشق" میشوند تا ادای "عاشق" را درآورند...

بیچاره عـــــشــــــق !

باز هم سرش کلاه می گذارند آنهایی که..

نه لایق عشقند و نه انسان
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
هــــــــــی رفیـق!!!

بدون چتر کنارم قدم نزن....
خیس دلتنگی هایم می شوی....
دنیای من ابری تر از آن است
که فکرش را می کنی....برای دل خودم می نویسم ...
برای دلتنگی هایم
برای دغدغه های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !
برای دلی که دلتنگم نیست ...
برای دستی که نوازشگر زخم هایم نیست ...
برای خودم می نویسم !
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !.!.!.!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
دلم هوس یک دوست قدیمی کرده ...

یک رفیق شش دانگ ...

یک آرام دل ،

کسی که امتحانش را در رفاقت پس داده ...

و دیگر محک زدن و زیر و رو کردنی در کار نباشد ...

رفیقی که ،

من نگویم و او بشنود ...

بخندم و حجم بغضم را در خنده ام ببیند .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
هی......
ای داد بی داد . . .
زبانمـ ـپر از حرف است ولی نای بلند شدن را ندارد
دهانمـ ــپر از حرف است ولی باز نمی شود
مغرمـ ـپر از حرف است ولی میخوابد
گلویمـ ـپر از حرف است ولی ولی بغض کرده
دلمــ ـپر از حرف است ولی ...
ولیــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
ولی چه کنم که حرف نمیزند
دلم میخواهد بالا بیاورم
تا این حرف ها از دلم بیرون بریزد
ولی چه که ...
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
باید بخشید کسی را که


بارها او را بخشیده ای و نفهمید...!


تا اینبار در آرزوی بخشش تو باشد


گاهی نباید صبر کرد


باید رها کرد ورفت


تا بدانند که


اگر ماندی


رفتن را هم بلد بودی...!!
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra
گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد ،

مـثل یـــــاد ،مـثل غــرور ،

و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت ،

مـثل خــاطره ،مـثل لبـخند ،

رفـتنت ماندنــی مــی شود ، وقتــی کـه نبــاید بـروی ،

و ماندنــت رفـتنــی مــی شود ، وقتـی کـه نبــاید بمـانــی ...!

HM-20133343919031501389922960.0709.jpg
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: zahra

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر