برای دسترسی به لینک نیاز است که وارد انجمن شوید، اگر عضو نیستید؛ برای ثبت نام کلیک کنید
در نمونه تازه گوگل سبک سریف که قبلا به کار می برد را کنار گذاشته است
شرکت گوگل برای موتور جستجوگر خود یک لوگوی تازه طراحی کرده است.
شکل بعضی از حروفی که لوگوی رنگی گوگل را تشکیل می دهند کمی اصلاح شده است.
گوگل گفت که این تغییرات لازم است چون مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری از روی تلفن های همراه و نه فقط از روی کامپیوترها سایت جستجو را باز می کنند.
این تغییر پس از آن است که گوگل روز ۱۱ اوت اعلام کرد بسیاری از بخش های خود را تحت مدیریت یک شرکت مادر به نام آلفابت در می آورد.
گوگل گفت که این لوگو و نسخه های مختلف آن روی صفحات بسیار متنوع تلفن های امروزی بهتر کار خواهند کرد.
این شرکت علاوه بر نام کامل گوگل، قصد دارد همچنین از چهار نقطه مدور به رنگ های آبی، قرمز، زرد و سبز و یک حرف بزرگ و رنگارنگ G برای نمایش صفحه جستجو استفاده کند.
گوگل این تغییر را در وبلاگ رسمی شرکت اعلام کرد و تغییرات را از طریق یک رشته تصاویر متحرک نمایش داد.
در این بلاگ همچنین جزئیات خیلی بیشتری در مورد علل تغییر لوگو آمده است.
گوگل آخرین بار در سپتامبر ۲۰۱۳ لوگوی خود را تغییر داده بود.
مارک سینکلر در مقاله ای در نشریه "کریتیو ریویو" نوشت این تغییر قابل توجه است چون گوگل تا پیش از این در برابر روندی که بسیاری از شرکت ها برای ساده تر سازی ظاهر خود به کار گرفته بودند مقاومت می کرد.
او گفت که گوگل ظاهر نامرتب تر خود را حفظ کرده بود، اما این تغییر نشان داد که گوگل "واقعا ظاهرش را آراسته است."
برای دسترسی به لینک نیاز است که وارد انجمن شوید، اگر عضو نیستید؛ برای ثبت نام کلیک کنید
لوگوی اولیه گوگل در سال ۱۹۹۸ چندین بار تغییر شکل داد تا اینکه در سال ۲۰۱۳ دو بعدی شد