بوستر پمپ سیستم های حرارتی و سرمایشی

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
بوستر پمپ سیستم های حرارتی و سرمایشی:آبرسانی ساختمان های مختلف مانند برج ها، بیمارستان ها، مدارس، سالن های تفریحی، ورزشی، مجموعه های صنعتی، کارخانجات، مجتمع های مسکونی و آپارتمانی و تامین سیستم اطفا، حریق مصارف کشاورزی و آبیاری.

امروزه با زیاد شدن جمعیت شهری و دخالت عوامل مختلف از قبیل نشتی و خرابی لوله های آبرسانی، افت های ناشی از اتصالات در مسیر جریان، افزایش تقاضای آب در ساعات اوج مصرف، نیاز به یک سیستم تقویت فشار آب، ضروری به نظر می رسد.
شرکت پمپیران در راستای تأمین نیاز بازار، اقدام به طراحی و تولید انواع بوستر در دور های ثابت و متغیر با رعایت استانداردهای لازم نموده و مشتریان محترم می توانند از طریق نمایندگان رسمی این شرکت اقدام به خرید این نوع محصولات نماید.
مجموعه بوستر پمپ عبارت است از پمپ ها، شیرآلات، لوله ها و اتصالات و قطعات الکتریکی و الکترونیکی مانند الکترو موتورها و تابلوی برق و فرمان. بوستر پمپ همواره شبکه مصرف را تحت فشار ثابت و معینی( به میزانی که تنظیم شده) نگه می دارد و به محض شروع مصرف آب در شبکه ابتدا یکی از پمپ ها شروع به کار کرده و آب مصرفی را تامین می نماید. در صورتی که میزان مصرف بیشتر شود متناسب با آن سایر پمپ ها به ترتیب وبه صورت اتوماتیک وارد مدار می شوند و هنگامی که میزان مصرف کم شود به همین ترتیب پمپ ها به ترتیب خاموش می شوند. به این ترتیب ضمن اینکه فشار آب در شبکه ثابت می ماند از استهلاک بیش از حد الکتروپمپ ها ونیز اتلاف انرژی الکتریکی در سیستم جلوگیری می شود.
موارد کاربرد
آبرسانی ساختمان های مختلف مانند برج ها، بیمارستان ها، مدارس، سالن های تفریحی، ورزشی، مجموعه های صنعتی، کارخانجات، مجتمع های مسکونی و آپارتمانی و تامین سیستم اطفا، حریق مصارف کشاورزی و آبیاری.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر