برندسازی اینترنتی

maryamimani

New member
2015-12-19
27
0
0
تهران
برندسازی اینترنتی با موجب چه برتری*هایی در جهت کسب و کارتان خواهد شد؟ و یا به تعبیری بهتر به کدامین دلیل افراد یا شرکت*ها می*خواهند محصولات و خدمات خودشان را برندسازی کنند. این سوالی است که پاسخ دادن به آن می*تواند هدف خوبی را به منظور حرکت برای برندسازی و تبدیل کردن محصول و خدمات شما به برندی مطمئن در عرصه فعالیت طراحی سایت به وجود آورد. نشانی اینترنتی چه طراحی سایت*هایی به خاطر شما مانده*اند و در صورت احتیاج به آن*ها بدون اینکه در موتورهای جستجو آن نشانی اینترنتی را سرچ کنید وارد آنجا می*شوید و نیاز خودتان را مرتفع می*کنید. برندسازی در این جهت به شما کمک خواهد کرد تا کاربران بدون سرچ به شما بیایند و با کالا*ها و یا خدمات شما آشنا شوند و تبدیل به مشتری*های دائمی سایت شما شوند. همه این*ها در سایه آشنایی آن*ها با برند شرکت شما می*سر خواهد شد.



اهمیت و برتری*های بسیار زیاد است.

web-design-and-branding-1-650x443.jpg



همانطور که گفتیم اگر کاربران با اسم برند تجاری شما آشنایی داشته باشند و بدانند شما با این برند چه کالا*ها و خدماتی را عرضه می*کنید در ذهنشان آن کالا یا خدمات با این برند و نام تجاری ماندکار و حک خواهد شد و در وقت نیازشان به آن محصول و یا خدمات بدون تامل و درنگی به طراحی سایت شما خواهند آمد. برای برندسازی
خودتان باید کارهایی را انجام بدهید، این کار*ها به شیوه*های مختلفی می*توانند بر روی طراحی سایت شما پیاده سازی شوند. از جمله این کار*ها که برای برندسازی بهتر هستند می*توان به ویدیو بازاریابی، قوی*تر کردن سئو و بهینه سازی سایت، ایمیل مارکتینگ و نظایر این*ها که همه برای فرایند برندسازی لازم هستند اشاره کرد.


برای برندسازی
، نخست یک برند را انتخاب کنید و سپس لوگوی مناسب و درخور کسب و کارتان را طراحی کنید و بعد با توجه به روش*های بهینه سازی سایت ( ) بازدید*ها را به طرف طراحی سایتتان جذب کنید و همینطور به بازاریابی محتوا بپردازید. برای شما نیاز به برند سازی اینترنتی دارید.
استراتژی نام تجاری یا برندسازی روند معنادار کردن یک نام می*باشد. برندسازی مجموعه*ای از شیوه هاست که به اسم تجاری شما شخصیت معینی می*دهد و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقیبان معلوم می*کند و از آن*ها متفاوت می*کند. برندسازی شامل بحث*های گوناگونی مانند چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب اسم اثرگذار به منظور برند، بوجود آوردن دسته بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، گسترش برند یا محدود نمودن دامنه فوکوس، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و... است.