برندسازی اینترنتی

maryamimani

New member
2015-12-19
27
0
0
تهران
برندسازی اینترنتی با موجب چه برتری*هایی در جهت کسب و کارتان خواهد شد؟ و یا به تعبیری بهتر به کدامین دلیل افراد یا شرکت*ها می*خواهند محصولات و خدمات خودشان را برندسازی کنند. این سوالی است که پاسخ دادن به آن می*تواند هدف خوبی را به منظور حرکت برای برندسازی و تبدیل کردن محصول و خدمات شما به برندی مطمئن در عرصه فعالیت طراحی سایت به وجود آورد. نشانی اینترنتی چه طراحی سایت*هایی به خاطر شما مانده*اند و در صورت احتیاج به آن*ها بدون اینکه در موتورهای جستجو آن نشانی اینترنتی را سرچ کنید وارد آنجا می*شوید و نیاز خودتان را مرتفع می*کنید. برندسازی در این جهت به شما کمک خواهد کرد تا کاربران بدون سرچ به شما بیایند و با کالا*ها و یا خدمات شما آشنا شوند و تبدیل به مشتری*های دائمی سایت شما شوند. همه این*ها در سایه آشنایی آن*ها با برند شرکت شما می*سر خواهد شد.



اهمیت و برتری*های بسیار زیاد است.

web-design-and-branding-1-650x443.jpg



همانطور که گفتیم اگر کاربران با اسم برند تجاری شما آشنایی داشته باشند و بدانند شما با این برند چه کالا*ها و خدماتی را عرضه می*کنید در ذهنشان آن کالا یا خدمات با این برند و نام تجاری ماندکار و حک خواهد شد و در وقت نیازشان به آن محصول و یا خدمات بدون تامل و درنگی به طراحی سایت شما خواهند آمد. برای برندسازی
خودتان باید کارهایی را انجام بدهید، این کار*ها به شیوه*های مختلفی می*توانند بر روی طراحی سایت شما پیاده سازی شوند. از جمله این کار*ها که برای برندسازی بهتر هستند می*توان به ویدیو بازاریابی، قوی*تر کردن سئو و بهینه سازی سایت، ایمیل مارکتینگ و نظایر این*ها که همه برای فرایند برندسازی لازم هستند اشاره کرد.


برای برندسازی
، نخست یک برند را انتخاب کنید و سپس لوگوی مناسب و درخور کسب و کارتان را طراحی کنید و بعد با توجه به روش*های بهینه سازی سایت ( ) بازدید*ها را به طرف طراحی سایتتان جذب کنید و همینطور به بازاریابی محتوا بپردازید. برای شما نیاز به برند سازی اینترنتی دارید.
استراتژی نام تجاری یا برندسازی روند معنادار کردن یک نام می*باشد. برندسازی مجموعه*ای از شیوه هاست که به اسم تجاری شما شخصیت معینی می*دهد و جایگاه آن را در بازار نسبت به رقیبان معلوم می*کند و از آن*ها متفاوت می*کند. برندسازی شامل بحث*های گوناگونی مانند چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب اسم اثرگذار به منظور برند، بوجود آوردن دسته بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، گسترش برند یا محدود نمودن دامنه فوکوس، عمق و ارزش برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و... است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر