اهمیت زمان ارسال پیامک برای بانک اطلاعات ساختمان خود

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
اهمیت زمان ارسال پیامک برای بانک اطلاعات ساختمان خود
اگر که شرکت یا موسسۀ شما در حال حاضر از بازاریابی پیامکی بهره می‌برد، مطمئنا به تاثیر بالای آن آگاهی دارید. اما آیا هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی خود به و مشاغل باید جزئیات هم توجه می‌کنید؟ اگر جواب شما خیر است، پس وقت آن رسیده که رویکرد خود را نسبت به پیامک تغییر دهید. چرا که با رعایت نکاتی می‌توان پیامک را به یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی تبدیل کرد. یکی از این نکات که معمولا توجه چندانی به آن نمی‌شود. زمان ارسال پیامک است. بگذارید راحت به شما بگوئیم… زمان‌بندی خیلی خیلی خیلی اهمیت دارد! آیا می‌خواهید دلیل این موضوع را بدانید؟

زمان‌بندی یکی از آن جزئیاتی است که می‌تواند قدرت بازاریابی یک پیامک را چند برابر می‌کند. تحقیقات مشخص کرده است که افراد معمولا ظرف ۳ دقیقۀ یک پیامک دریافت شده را باز می‌نمایند. بنابراین، با یک زمان‌بندی درست می‌توانید تاثیر پیامک خود بروی مشتریان را افزایش داده و بازگشت سرمایۀ خود را بسیار بیشتر کنید. فقط کافی است بدانید که بهترین زمان ارسال پیامک برای تجارت شما چه ساعت یا روزی است و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنید. برای اینکه بهتر منظور ما را متوجه شوید، در ادامه یک مثال برای شما می‌آوریم:
فرض کنید که برای تبلیغ رستوران خود، یک پیشنهاد ویژۀ شام را در ساعت ۷ شب برای مشتریان خود می‌فرستید. اما در همین زمان بازی استقلال و پرسپولیس در جریان است. به نظر شما چند نفر بواسطۀ این پیامک به رستوارن شما می‌آیند و شام را آنجا صرف می‌کنند. احتمالا بیشتر از چند نفر توسط این تبلیغ به سراغ شما نخواهند آمد.
با این حساب، واضح است که زمان‌بندی یک عامل مهم در تاثیر یک برنامۀ پیامکی است. به همین دلیل، اینکه تجارات هیچ توجهی به زمان ارسال پیامک‌های خود ندارند و تنها به پیشنهادی که برای مشتری دارند توجه می‌کنند، کمی تعجب‌آور و غافلگیرکننده است. چرا که آنها به یکی از تاثیرگذارترین عوامل در ارسال پیامک تبلیغاتی توجه نکرده‌اند.
بگذارید با همان فرض رستوران پیش رویم. همانطور که گفتیم شما یک رستوران دارید و می‌خواهید یک پیشنهاد ویژه برای نهار به مشتریان خود بدهید. برای بیشترین تاثیر می‌بایست این پیشنهاد را راس ساعت ۱۱:۳۰ صبح برای آنها ارسال کنید. این زمانی است که کارمندان گرسنه به این فکر می‌کنند که برای نهار چه چیزی بخورند و پیشنهاد شما برای آنها به منزلۀ یک فرصت استثنائی خواهد بود. فقط کافیست تصور کنید که چنین تبلیغی چقدر تاثیر بیشتری خواهد داشت. اما از طرف دیگر لازم است که تصمیم‌های لحظه‌ای نیز بگیرید. اگر که تجارت شما در یک شب بخصوص خلوت است و مشتری چندانی ندارید، همان موقع یک پیامک با یک پیشنهاد ارزشمند به مشتریان بدهید تا برای صرف شام شما را انتخاب کنند.
شما باید پیامک‌های خود را در زمان‌هایی ارسال کنید که ارزش پیشنهاد مطرح شده در آنها برای مشتریان شما بیشتر از همیشه است. این باعث می‌شود آنها بیشتر با پیامک شما ارتباط برقرار بکنند و احتمال اینکه در مورد پیشنهاد شما فکر کنند افزایش پیدا می‌کند. توجه کنید که حتی اگر برای ارسال در زمانی بخصوص دسترسی به اینترنت ندارید، می‌توانید سامانۀ پیامک را طوری تنظیم کنید که پیامک شما را در زمان مورد نظر به صورت خودکار ارسال نماید.
این موضوع اهمیت بسیاری دارد که شما به ماهیت بازاریابی پیامکی خود توجه کنید و مطمئن شوید که پیامک‌های خود را در بهترین زمان ممکن ارسال می‌کنید. زیرا به این ترتیب می‌توانید میزان سود عایدۀ خود از این طریق را به بیشترین مقدار ممکن برسانید. اگر که تا قبل از این به زمان‌بندی پیامک‌های خود توجه نکرده‌اید، یکبار آن را امتحان کنید و خودتان شاهد این باشید که سود بازگشتی شما چقدر بیشتر خواهد بود.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: سحریی

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر