Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


آیا بخاطر قدیمی بودن نسل CPU و پشتیبانی نکردن پردازنده رایانه تان از ویژگی NX از نصب ویندوز ۱۰ بازداشته شدید؟ راهکاری برای شما داریم.


از ویژگی های هر پردازنده NX است که اجازه می دهد تا به حفاظت از سیستم ها در مقابله با بد افزارها یا Malicious Software کمک کند. زمانی که این قابلیت در کامپیوتر فعال است باعث می شود که بد افزار ها نتوانند کد های خود را در حافظه قرار دهند تا اجرا شوند. برای نصب Windows 10 و ویندوز سرور 2012،پردازنده باید NX را ساپورت کند و این ویژگی باید در Bios سیستم هم فعال شده باشد.


در حالت عادی این ویژگی در بایوس فعال شده است و نیازی به تغییر چیزی نیست. برای اطمینان میتوانید صفحه زیر را در بایوس پیدا کنید و ویژگی تعیین شده را Enabled کنید.





در صورتی که با مشکل نصب ویندوز ۱۰ مواجه شده اید باید اصل این مشکل را در محیط خود ویندوز و به شکل زیر برطرف کنید:


بر روی My Computer راست کلیک و Properties را برگزینید. از منوی آبی سمن چپ Advanced System Settings را برگزینید. به زبانه Advanced در صفحه ظاهر شده بروید. در بخش Performance روی Settings کلیک کنید. حال به زبانه Data Execution Prevention بروید. حال گزینه فعال شده را به Turn on Dep for all programs تغییر دهید.


حال به راحتی میتوانید نصب ویندوز ۱۰ را بدون مشکل انجام دهید./beroozresani.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر