▂▃▅▆▇█خاطرات روزانه بروبچ یه حــــــس خــــــوب█▇▆▅▃▂

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع S A F A
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

S A F A

همراه نمونه
2014-06-10
235
294
0
شمال D:
سلام دوستای گلم تو اینجا هر کی که دوس داره خاطرات روزانه خودشو بنویسه من خودم اول شروع میکنم

امروز از سفر 4 روزه به لرستان برگشتیم...
خیلی خوشحالم از اینکه به شهر خودم برگشتم ولی اونجا هم خیلی دوست داشتنی بود کلی با دوستام رفتیم بیرون...
راهش خیلی خسته کننده بود..بیشتر تو راه رمان خوندم و موزیک گوش دادم و خوردم و خوابیدم
کلا کار مفیدی انجام ندادم فقط صبح به بابام کمک کردم که ماشینشو بشوره آخه پره پیپیه پرنده بود(به قول بابام گنجیشکای لری ها عقده این)
شام هم بابام از بیرون خرید خیلی خوش مزه بود الانم همش میگن بخواب چون من فردا کلاس دارم...امان از دست این کلاسا
من همینجا شب به خیر میگم
خدافظی نمیکنم بهتون به امید دیدار میگم :d بای دوستان
:*
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina و ♪®¡ℑHε ℘¡®Aℑε S G
من صبح بلند شدم
فیزیک خوندم
خستم بعد یه سر اومدم نت
دیروز کلا روز بدی بود:/
البته
3 تا فیلم اکشن جدید دیدم
که بنظرم عالی بود و
روحیم رو تقویت کرد
یه سرم رفتمE-chat یه با یه دختر امریکایی
اشنا شدم
دختر خوبیه همسنمه کلی هم مسخره بازی در اوردیم=)))))))
اما بخش شب دیروز حالمو گرفت
چون شخصیه نمی گم
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: S A F A و Sina
دیروز یه رمانه 604 صفحه ای رو تموم کردم خیلی قشنگ بود
رفتم سینما فیلم دیدم
رفتم بیرون خرید
خوردم
خوابیدم :d
کاره خاصی انجام ندادم ولی امروز میخوام برم تولد دوستم...
 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر