گیت فروشگاهی چگونه ساخته می شود؟

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
گیت فروشگاهی چگونه ساخته می شود؟ از دو قسمت اصلی بدنه (آنتن ) و بورد های الکترونیکی تشکیل شده است ، تولید بدنه دارای تکنولوژی پیشرفته و پیچیده ایی نیست و در واقع تمام به دارا بودن تکنولوژی پیشرفته و بسیار پیچیده تولید بوردهای بوردهای الکترونیکی می باشد .
بسیاری از شرکتهای فعال در زمینه گیت های فروشگاهی خود را تولید کننده گیت فروشگاهی می خوانند ، در واقع این شرکتها ممکن است بدنه گیت فروشگاهی را تولید کنند اما قادر به تولید بورد الکترونیکی آن نمی باشند .


شرکت نیرو پردازش اسپینر شمارا در این افتخار که نام ایران را در کنار شرکتهای بزرگ تولید کننده بورد گیت فروشگاهی مانند شرکتهای هلندی ، آمریکایی و ... قرار دهد ، شریک می داند .



ممکن است شما با نام های دیگر گیت ضد سرقت فروشگاهی که شامل دزدگیر فروشگاهی ، گیت فروشگاهی ، دزدگیر لباس ، دزدگیر هایپرمارکت ، دزدگیر پوشاک ، دزدگیر کیف و کفش آشنا باشید اما توجه کنید تمام این نام ها مربوط به یک دستگاه می باشد که به آن ناظر الکترونیکی کالا یا EAS (Electronic Article Surveillance ) می گویند ، می باشد .
گیت فروشگاهی شامل تجهیزاتی اعم از : بورد الکترونیکی ، بدنه ، انواع تگ فروشگاهی ، انواع جداکننده ، انواع خنثی کننده لیبل، لیبل امنیتی و .... می باشد که این تنوع باعث شده تا گیت فروشگاهی قادر به تامین امنیت اکثر صنوف باشد .
 
آخرین ویرایش:

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر