گوشی هوشمند HTC Desire 616 دو سیم کارته را بیشتر بشناسید

yaas

New member
2014-09-25
3
2
0
از گوشی دو سیم کارته جدید خود رونمایی کرد که نسخه ی کوچکتر می باشد اما از هشت هسته پردازنده بهره می برد. دیزایر ۶۱۶ از هشت پردازنده Cortex-A7 و معماری big.LITTLE استفاده می کند.
از یک صفحه نمایش بزرگ و میان رده با وضوح تصویر ۷۲۰P استفاده می کند این سبک گوشی بیشتر متناسب با روحیات کاربران در آسیا شرقی می باشد که اندازه صفحه نمایش برای آن ها مقدم بر وضوح تصویر آن است همچنین گزینه دو سیم کارت حتما باید باشد و تعداد هسته های بیشتر پردازنده باعث محبوبیت این گوشی در بین این کاربران خواهد شد
تراکم پیکسلی ۳۰۰ppi نوید یک صفحه نمایش شفاف را می دهد.
همچنین دارای یک گیگابایت رم می باشد که مابین ۸ هسته پردازنده و ۴ هسته پردازنده گرافیکی به اشتراک گذاشته شده است .
در بخش حافظه داخلی نیز از ۴ گیگابایت استفاده شده است که قابلیت ارتقا با کارت حافظه میکرو اس دی را نیز دارد و همچنین از یک باتری کوچک با ۲۰۰۰ میلی آمپر استفاده شده است که البته به نسبت سایز کوچک گوشی قابل چشم پوشی می باشد. در این گوشی از دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو گوشی استفاده شده است .
دیزایر ۶۱۶ از اسلات های سیم کارت در این گوشی غیر معمول می باشد یکی از این اسلات ها مینی سیم و اسلات دیگری میکرو سیم می باشد که هر یک می توانند برای ارسال پیامک ، داده و تماس های تلفنی استفاده شوند البته در یک زمان تنها یکی از سیم کارت ها می توان برای دریافت یا ارسال داده استفاد گردد. تلفن همچنین از یک ابزار ویژه برای متصل کردن مخاطبین خاص به سیم کارت خاص را دارا می باشد
تست طول عمر باتری
دیزایر ۶۱۶ گوشی دو سیم کارته جدید می باشد که از امکانات سخت افزاری قابل توجهی به نسبت سایر گوشی های دو سیم کارته این شرکت برخوردار می باشد صفحه نمایش ۵ اینچی ، پردازنده هشت هسته ای و دو شیار سیم کارت با این همه امکانات به نظر می رسد این گوشی دارای باتری با ظرفیت بالا باشد در صورتی که اچ تی سی تصمیم گرفته است تا از یک باتری با ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپر ساعت بهره ببرد
از نظر دوام باتری این گوشی امتیاز خوبی را کسب کرده است .
در زمان مکالمه زمان مناسبی را کسب کرد با این که خیلی عالی نیست ولی خوب است در خاطر داشته باشید که این گوشی دو سیم کارت هم زمان فعال نیست و در حالی که یکی از سیم کارت ها فعال می باشد سیم کارت دیگر غیر فعال می باشد .
در حالی که در نمایش ویدئو دو سیم کارته توانست نتیجه خوبی را نسبت به تست وب گردی کسب کند و توانست با اختلاف نسبتا زیادی خود را به میانه جدول برساند!

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر