گل مسي اعتماد به نفسش را برابر ايران بيشتر کرد

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1135677 زمان ارسال : دوشنبه 1393/03/26 08:43


[h=1]گل مسي اعتماد به نفسش را برابر ايران بيشتر کرد[/h]
[h=2]مهاجم تيم فوتبال آرژانتين معتقد است گلزني مسي در ديدار برابر بوسني به اوبراي بازي با ايران اعتماد به نفس بيشتري خواهد داد.[/h]
00013246.jpg


آنخل دي‌ماريا پس از ديدار آرژانتين و بوسني‌وهرزگوين که با پيروزي 2 بر يک تيمش همراه بود با تمجيد از عملکرد کاپيتان آلبي‌سلسته در خصوص وي اظهار داشت: بابت گلي که مسي زد خوشحالم و مطمئن هستم که اين گل به او کمک خواهد کرد تا در بازي‌ بعد مقابل ايران با اعتماد به نفس بيشتري بازي کند.

به نقل از تسنيم، وي ادامه داد: بازي بدون 3 بازيکن کليدي‌مان دشوار بود. مي‌دانستيم که بازي برابر بوسني آسان نيست و سورپرايزهايي را در اين بازي شاهد بوديم.

مهاجم تيم فوتبال آرژانتين با اشاره به تغيير تاکتيک اين تيم در نيمه دوم گفت:‌ ما در نيمه دوم سيستم خود را تغيير داديم که بازي‌مان بهتر شد. البته معتقدم در کل بازي خوبي را انجام داديم و بسيار مهم بود که به اين پيروزي برسيم.

ديدار دوم تيم آرژانتين در مرحله مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل برابر ايران خواهد بود که ساعت 20:30 روز شنبه 31 خرداد برگزار مي شود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر