کی تاحالا گوجه فرنگی بنفش دیده؟

pegah

افتخاری
2013-09-28
556
990
0
گیلان
L139127026730.jpg


در حال حاضر، آب گوجه فرنگی بنفش با مزایای افزوده برای سلامتی بدن در راه بریتانیا است. این گوجه فرنگی ها که بطور ژنتیکی دستکاری شده اند، توسط دانشمندان بریتانیایی و در کانادا تولید شده اند. این محصول در گلخانه ای در اونتاریو تولید شده و قرار است 2000 لیتر آب گوجه فرنگی از آن تهیه شود. گوجه فرنگی های بنفش دارای خواص ضدالتهابی هستند و رشد سرطان را در موش ها کاهش داده اند.




رنگ این گوجه فرنگی ها بخاطر سطوح بالای آنتوسیانین آنها است که این ترکیب بیشتر در بلوبری، تمشک و توت های رنگی دیگر یافت می شود. این گوجه فرنگی ها و آب آنها قرار است برای مطالعه تأثیرات رژیم آنتوسیانین بالا بر سرطان، بیماری قلبی عروقی و بیماری های مزمن دیگر استفاده شوند. البته وارد کردن این نوع گوجه فرنگی به بازار مصرف نیاز به تأیید قانونی دارد و فعلاً مصرف آن پژوهشی است.



 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر