کریس دی برگ خواننده مشهور

♪®¡ℑHε ℘¡®Aℑε S G

همراه نمونه
2014-07-06
353
240
0
United States Alaki;)
th


کریستوفر دیویدسن در ۱۵ اکتبر ۱۹۴۸ در آرژانتین به دنیا آمد.پدرش 'چارلز دیویسون' دیپلمات انگلیسی و مادرش 'ماوی امیلی دی برگ' منشی ایرلندی بود. پدرش دیپلمات بود و همین موضوع باعث شد او به کشورهای مختلفی سفر کند و سرانجام زندگی اش را در ایرلند ادامه دهد. پدرش بنایی قدیمی را که یادگار قرن دوازدهم بود تبدیل به هتل کرد و کریس دی برگ در همان هتل اولین بار کنسرت های خود را برگزار کرد. از همانجا او ترانه سرایی و آوازخوانی را به عنوان کار اصلی اش قرار داد.
کریس دی برگ در کالج ترینیتی دوبلین زبان انگلیسی و فرانسه خواند و بعد از تجربه چند شغل مختلف مانند کار در رستوران همبرگری و کار در آرایشگاه به لندن رفت و اولین قراردادهایش را با شرکت های ضبط موسیقی بست. در سال ۱۹۷۵ اولین آلبومش را با نام آن سوی حصار قلعه راهی بازار کرد. ترانه پرواز، یکی از ترانه های این آلبوم به زودی یکی از پرشنونده ترین ترانه ها شد و بیش از ۳۰ هفته در صدر جدول پرفروش ها باقی ماند.
کریس دی برگ به خاطر توجهش به سیاست و روحیات مذهبی و انسان دوستانه یی که دارد در بسیاری از وقایع سیاسی به نوعی واکنش نشان داده و همین ها نامش را در کشورهایی مانند ایران و لبنان مطرح کرده است.
در سال ۱۹۹۱ بعد از جنگ خلیج فارس کریس دی برگ تمام عایدات ترانه حقیقت ناب را به پناهندگان جنگ بخشید. در حال حاضر کریس دی برگ یک چهره جهانی است و همواره جزء پرفروش های تاریخ موسیقی بوده است. کریس دی برگ همراه با همسرش دیان و سه فرزندش رزانا، هابی و مایکل در آمرالد آیل ایرلند زندگی می کند.کریس دی برگ در بسیاری از ترانه ها مستقیماً به جنگ اشاره می کند؛ به ظلمی که جنگ در حق کودکان و غیرنظامیان روا می کند. او در جریان جنگ خلیج فارس جداً به این جنگ اعتراض کرد.
ترانه های « این ترانه برای تو»، «مرز»، «صدای گلوله»، «با همه چیز وداع کن»، «دیشب» و « حقیقت ناب» بخشی از ترانه های ضدجنگ هستند که مرد ایرلندی بارها آنها را خوانده و همواره در کنسرت های مختلف با استقبال دیگران از این ترانه هایش مواجه شده است.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر