کریستین استوارت با موهای نارنجی!/ جدیدترین تصویر ستاره "گرگ و میش" را سر صحنه فیلمبرداری" ببینید + اطلاعاتی درباره فیلم تازه‌اش

Melika

افتخاری
2013-06-21
747
1,415
0
کافه سینما- کریستین استوارت، ستاره بیست و چهار ساله ی امریکایی، یکی از پرطرفدارترین ستارگان جوان دنیای سرگرمی است. او که با مجموعه فیلم های خون آشامی توایلات، به شهرت جهانی رسید، با ظاهر سرد و با پوشش منحصر به فردش، از جذاب ترین دختران هالیوود به شمار می رود.
به گزارش کافه سینما، به تازگی تصویری از کریستین استوارت، منتشر شده که این ستاره را سر صحنه ی جدیدترین فیلمش American Ultra نشان می دهد. استوارت در این عکس با ظاهری عجیب ، با موهای نارنجی روشن دیده می شود. گفتنی است این فیلم که در سال ۲۰۱۵ به نمایش درخواهد آمد فیلمی کمدی-اکشن است و بازیگرانی چون شارون استون و جسی ایزنبرگ در آن حضور دارند. کافه سینما این تصویر را برای شما منتشر می کند.
image_5.jpg
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: pegah

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر