کدام پارتیشن مقرون به صرفه است؟

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
کدام پارتیشن مقرون به صرفه است؟ سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از خریداران و مشتریان را به خود جلب نموده است ؟ با توجه به تنوع محصولات در زمینه و انواع آن این انتخاب مشکل است . های موجود در بازار از لحاظ جنس و متریال تنوع دارند حتی بعضی نامها هم برای مشتری گیج کننده است بعضی وقتها خود ماهم به عنوان تولید کننده پارتیشن در بین این همه نام برای پارتیشن سردرگم می شویم . ولی با یک جمله میتوانیم بگوییم که مهم نیست نام پارتیشن چیست و این که تولید کننده و سازنده پارتیشن چه نامی را برای پارتیشن و محصول خود در نظر گرفته است چیزی که باید شما به عنوان مصرف کننده به آن اهمیت بدهید نوع ساختار ( دوجداره ) و متریال ( ام دی اف ) و نوع اتصال (الیت ) و نصب آن است که در این سایت اطلاعات جامع در مورد پارتیشن در اختیار کاربران قرار گرفته و مصرف کننده میتواند با انتخاب صحیح اقدام به یک خرید فوق العاده پارتیشن دو جداره نماید.
قیمت پارتیشن دو جداره و اداری چقدر است ؟ کدام پارتیشن قیمت مناسب است و کدام پارتیشن ارزان است ؟ آیا هرچه قدر بیشتر پرداخت کنیم یا پارتیشن گرانتری بخریم بهترین انتخاب را داشته ایم ؟ مسئله جالب دیگری که با آن روبرو هستیم قیمت می باشد . البته منظور نحوه قیمت دادن پارتیشن اداری است که در برخی موارد مشاهده میشود که قیمت هرمترمربع پارتیشن اداری دوجداره با پرده کرکره A تومان اعلام میشود که جای تعجب دارد . پرده کرکره سوئدی خود مشخصات و لیست قیمت خود را دارد و در انواع مختلف می باشد مدلی که در پارتیشن اداری دوجداره کاربرد دارد و بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد نوع فلزی آن با عرض 16 میلیمتر و با سیستم سایه , روشن و یا ملومی می باشد و نکته جالب در مورد کرکره سوئدی یا پرده پارتیشن این است که هرچه پهنای این نوارها کمتر میشود قیمت آن بیشتر میشود . وقتی فروشنده در مجموع قیمت پارتیشن را میدهد و میگوید پارتیشن با پرده کرکره فلان قیمت را دارد تمام مساحت پارتیشن را در نظر میگیرد و حتی جاهایی که پرده وجود ندارد در چنین شرایطی تولید کننده پارتیشن و ناچار است از سایر جزییات و کیفیت پارتیشن بکاهد تا بتواند قیمت کمتری را ارائه دهد و این به ضرر مشتری و خریدار میباشد پس دوستان عزیز خریدار باید به عرض شما برسانم که هر شرکت و یا مجموعه تولید کننده پارتیشن مشخصات منحصر به فرد خود را دارد و نمیتوان گفت که پارتیشن قیمت مشخصی دارد پس باید مشخصات پارتیشن را مانند پازل در کنار هم بگذاریم و از روی مشخصات به مقایسه قیمتها بپردازیم بطور مثال شما دنبال قیمت پارتیشن دوجداره با روش اتصال الیت بگردید . حالا سه یا چهار قیمت دارید در این میان باز هم به دنبال اختلاف مشخصات و جزییات باشید تا بدانید برای پارتیشن مورد نظر خود چه بهایی می پردازید.
پارتیشن به عنوان یک المان و یکی از اجزای داخلی در دکوراسیون اداری تاثیر گذار می باشد . در بعضی از جاها مشاهده کرده اید که از پارتیشن تک جداره با ستون هشت پر آلومینیومی استفاده شده و تاثیر منفی بر محیط و دکوراسیون گذاشته است . خوشبختانه نسل این نوع پارتیشن ها منقرض شده است و جای خود را به پارتیشنهای دوجداره در دکوراسیون داخلی داده اند که شکیل تر و زیباتر به نظر می رسند و میتوان بین پارتیشن اداری و دکوراسیون اداری هارمونی ایجاد کرد و حس مثبت هماهنگی و زیبایی را به بیننده منتقل نمود . در انتخاب پارتیشن اداری دقت کنید تا محل کار شما زیبا و کارآمد باشد .
 

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
خودم می دونم :)
خواهش می کنم قابلتون رو نداشت
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر