کاپيتان نيجريه: بايد دست پر برگرديم

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1135675 زمان ارسال : دوشنبه 1393/03/26 08:32


[h=1]کاپيتان نيجريه: بايد دست پر برگرديم[/h]
[h=2]کاپيتان نيجريه در ابتداي نشست خبري در پاسخ به سوالي درباره انتقادها از اين تيم در بازي‌هاي دوستانه گفت: شرايط بازي دوستانه فرق مي‌کرد و ما بايد خودمان را تست مي‌کرديم. لازم بود يک سري بازي‌هاي دوستانه انجام دهيم تا نقاط ضعف را پيدا کنيم که اين اتفاق افتاده است.[/h]
00977491.jpg


وي در پاسخ به اين سوال که آيا نيجريه مي‌تواند بهتر از دوره‌هاي قبلي نتيجه بگيرد، گفت: ما به اينجا نيامده‌ايم که فقط بازي کنيم. در دوره‌هاي قبلي خيلي خوب نبوديم. اما سرمربي تيم ما را قهرمان آفريقا کرد. ما بايد حرکت رو به جلو داشته باشيم و به تيم انگيزه بدهيم تا همه سورپرايز شوند. اگر ببازيم هم مساله اي نيست. بايد دست پر برگرديم.

کاپيتان نيجريه درباره نقش اوبي ميکل در تيم گفت: همانطوري که سرمربي گفت تيم مهم است. اميدوارم اوبي ميکل در روزهاي خوبش باشد تا بتوانيم با او موفق شويم. تيم ما با او نياز دارد اما او هم به تيم نياز دارد.

وي درباره امکانات کشور ميزبان نيز گفت: امکانات بسيار خوبي در برزيل است. زمين چمن واقعا عالي است.


 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر