کافه سیگار

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Mohadlove
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]
خوش دارم سیگار که میکشم تماشایت کنم...

userupload_2012_17647998641361367789.81.jpg
 
38431.png



ابر
دودِ سیگارِ مردی است
که حرف هایش را می خورد
و بعد فوت می کند

غم که زیاد باشد
باران می بارد
 
تنها نشسته‌ای
چای می‌نوشی،
و بغض می کنی،
سیگار پشت سیگار.....
هیچ‌ کس تو را به یاد نمی‌آورد!
...
این همه آدم،
روی کهکشان به این بزرگی؛
و تو
حتی
آرزوی یکی نبودی!!!
 
سیگارت را با او روشن کن !!!

تکلیفت را با من !!!

userupload_2012_14443862381360930184.64.jpg
 
عادت ندارم سيگارم را با آتش ديگران روشن كنم ...
همين كه دلم با آتش ديگران سوخت،
برايم كافيست....
 
یک جـــــمـعـه دلـگــیــــــــــــر !

تـــــنـــهــایــــی . . .

از این اتـــاق به اتــاق بـغــلـی . . .

از این ایـــــوان بـه ایــوان پـشــتــی . . .

دراز کـش از این رو به اون رو . . .

ســــیــگــــــــار و ســیـگــــــار . . .

بــــغـض . . . دود . . .

گـــــونـه های خـــــــــیـس . . .

و بــــــــــاز هـــم ســـــــــیـگـــــــــــا ر . . .

شـــایـد این آخـــــــــریــن سیــــگــار باشد . . . !!
 
ماهایـــی که سیگار رو..
تا فیـــلتر مــی کشیم...
همـــه چیـزمون و باختیــم...!
یه کــام هـم, یه کامِ برامــون...!!

userupload_2012_11289543061357752988.04.jpg
 
این زیر سیگاری پر است

از خاکستر

درد هایی که سوخت و شد

خاکستر...!



سعید

userupload_2012_12417968631355495177.25.jpg
 
10221.png



سیگارم چه خوب درک می کند مرا ...
این نو عروس هر شب تنهایی هایم ، لباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاند ...
چه لذتی می بریم از این همخوابی ...
او از جان مایه می گذارد و من از عمر ...
هر دو می سوزیم به پای هم !!!
 
شبيه کسي شده ام

که پشت دود سيگارش

با خود مي گويد :
...
بايد تـَرکـــــ کنم !

ســيگار را...

خانــــه را...

زندگـــي را...
و باز پُــکــي ديگــــر مي زند ...



userupload_2012_10829991601354906243.71.jpg


____________
 
لبــــــ را نمیـــــــ گشـــاید و رســـــــوا نمی کند

در حــــفظ ابرویــــــ تو سیـــــــگار می کشد
 
[FONT=courier new,courier,monospace]به قیمت سپید شدن موهایم تمام شد ولی آموختم که..

[FONT=courier new,courier,monospace]ناله ام سکوت باشد،


[FONT=courier new,courier,monospace]گریه ام لبخند،[/FONT]

[FONT=courier new,courier,monospace]و تنها همدمم سیگار...[/FONT]
[/FONT]
[/FONT]
 
08194408002661063258.jpg


روزهایم را سیگارو خیابان های شهر می گیرند..

شب هایم را ، خواب های تــــو...

بیولوژی هم نخوانده باشی

میفهمی چه <مرگم> شده است ...!
 
باز آمدم.....

به جایی که تعلق دارم....

به یک اتاق سیاه با پر از حرف های ناگفته .....

خلوت من و سیگارم...

دوباره مینویسم از حرف هایی که واهمه دارم ...

یک دل پر از رویاهای واهی....

این بار تنها تر از همیشه ....

boye%20Cigar%5BAloneBoy.com%5D.jpg
 
طعم تلخ سیگارو دوست دارم
تلخ مثل آخرین بوسه ی لعنتی ما
تلخ مثل آخرین دروغ تو که باز هم همو می بینیم
تلخ مثل نبودنت...!!!
 
بغض هایم را دود می کنم

سیگار پشت سیگار ...
با قهوه ای تلخ ، خاطرات گذشته را مرور می کنم
سیگار با قهوه ای تلخ
تمام دنیایی را می سازد
که تو با رفتنت نابودش کردی ...
من هنوز در حسرت سیگاری مشترک
کنار پنجره ی اتاق
چشم به راهی دوختم
که دود سیگار به تو می رساندم ...
 
سخت است ؛

در افکار شلوغ بودن . . .
در سردی نگاه ها بودن . . .
در خیابان غم بودن . . .
در رویا تنها بودن . . .
و چه خوب آرامت میکند یک ” پک سیگار
 
چه بارانی . . .
اماچه فایده !
تو اینجا نیستی و باران بی تو ؛ یعنی سوزاندن تن سیگار . . .
gal609.jpg

 
تنها نشسته‌ای
چای می‌نوشی و بغض می کنی !
سیگار پشت سیگار . . .
هیچ‌ کس تو را به یاد نمی‌آورد !
این همه آدم ، روی کهکشان به این بزرگی ؛
و تو حتی آرزوی یکی نبودی !
gal606.jpg
همه میگن سیگار
من میگم سنگ صبور
همه میگن سرطان
من میگم عقده ی دل
همه میگن دود
من میگم مونو اکسید غصه
همه میگن مرگ
من میگم چه بهتر . . .
gal607.jpg
 
gal598.jpg
هر کس یک جور زندگی کردن رو دوست داره !
من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم ، با کبریتم سیگار روشن کنم و دودش رو تماشا کنم . . .
نه ناراحتم !
نه افسرده !
فقط چیزه جذابی اون بیرون وجود نداره ، همین . . .
 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر