ژوزه مورینیو با منچستر یونایتد قرارداد بست

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
160526180128-jose-640x360-afp-nocredit.jpg


ژوزه مورینیو سر مربی پیشین تیم‌های چلسی، رئال مادرید، اینتر میلان و پورتو پس از سه روز گفت و گو با منچستر یونایتد به توافق رسیدند.
دلیل طولانی شدن مذاکره بینژرژ مندس، مدیر برنامه‌های این مربی پرتغالی، و مسئولان ارشد منچستر یونایتد این بود که باشگاه چلسی هنوز حق استفاده تجاری از تصویر مورینیو را در اختیار داشت.
انتظار می‌رود که خبر رسمی عقد قرارداد و امضا آن بین مورینیو و منچستر یونایتد فردا (جمعه) اعلام شود. گفته می‌شود که مدت قرارداد مورینیو ۳ سال است.
به این ترتیب مورینیو در همان روزی مربی منچستر شد که توانست برای اولین بار به همراه پورتو در سال ۲۰۰۴ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و همین طور در روزی که منچستر یونایتد در سال ۱۹۹۹ سه‌گانه‌اش (قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی در جام حذفی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) را تکمیل کرد.
سرمربی پیشین چلسی جایگزین لوئی فان‌خال در باشگاه منچستر یونایتد شد. منچستر یونایتد دو روز پس از قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان با فان‌خال، این مربی هلندی را اخراج کرد.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر