چینی‌ها ماهانه 80 میلیارد پیامک می‌زنند!

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
[h=2]چینی‌ها ماهانه 80 میلیارد پیامک می‌زنند![/h]
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین میزان ارسال پیامک توسط کاربران موبایل طی ماه سپتامبر را 80 میلیارد و 480 میلیون اعلام کرد.
به گزارش موبنا، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین گزارش داده که تعداد کاربران موبایل در این کشور به یک میلیون و 207 میلیون نفر رسیده است.
گزارش‌ها حاکی است تعداد کاربران تلفن همراه در طول هر ماه با افزایش یک درصدی و سالانه رشدی برابر 11.23 درصد دارد.
تعداد کاربرانی که از شبکه‌های نسل سوم در چین استفاده می‌کنند برابر 367 میلیون و 600 هزار نفر برآورد شده است با این حال حدود 820 میلیون نفر در این کشور با استفاده از تلفن‌های همراه به اینترنت دسترسی دارند.
گزارش‌ها حاکی است تعداد کاربران تلفن همراه در این کشور تا پایان سپتامبر 89.2 درصد کل جمعیت این کشور را تشکیل داده است.
در این زمان تعداد کاربرانی که از تلفن‌های ثابت استفاده می‌کنند نیز 270 میلیون و 400 هزار نفر برآورد شده است که فقط 20 درصد کل جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهد.
گزارش‌ها حاکی است در طول ماه سپتامبر کاربران چینی 80 میلیارد و 480 میلیون پیامک فرستادند که به این ترتیب هر نفر به طور میانگین روزانه 2.23 پیامک ارسال کرده است.​
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر