چگونه اینترنت گوشی را با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارم؟

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
۱. آموزش فعالسازی اشتراک‌گذاری اینترنت در اندروید


در ابتدا می‌خواهیم نحوه‌ی استفاده از قابلیت به اشتراک‌گذاری اینترنت در اندروید بپردازیم. لازم به ذکر است که این آموزش مربوط به اندروید ۴.۱ به بالاتر است اما برای نسخه‌های پایین تر نیز مراحل کار مشابه می‌باشد.


مرحله اول: ابتدا به بخش تنظیمات (Setting) گوشی بروید. در منویی مشابه با شکل زیر بر روی گزینه‌ی more (بیشتر) کلیک نمایید.



مرحله دوم: سپس به بخش Wireless and Networks بروید و در بخش بعد بر روی Tethering and portables Hotspot کلیک نمایید.



مرحله سوم: در منوی بعد تیک گزینه‌ی portable Wi-fi Hotspot را بگذارید.



مرحله چهارم: سپس به بخش Portable Wi-Fihotspot settings بروید و تنظیمات مورد نظرتان از قبیل نام وای‌فای و رمزعبور را وارد نمایید.



مرحله آخر: سپس نوبت به استفاده از تبلت و یا لپ‌تاپ می‌رسد. به بخش وای‌فای آن‌ها رفته و بر روی نام اینترنتی که در مرحله قبل قرار دادید کلیک کنید. سپس با وارد کردن رمز عبور می‌توانید از اینترنت ۲G و یا ۳G در آنها استفاده نمایید.

 

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر
آموزش فعالسازی به اشتراک گذاری اینترنت در ios


اما همانند اندروید، امکان Tethering در آی‌او اس نیز به راحتی و طی چند مرحله فعال می‌شود. در ادامه نجوه‌ی انجام این کار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
مرحله اول: در گوشی ابتدا به بخش تنظیمات (Setting) و سپس General بروید. در منویی مطابق شکل زیر باید گزینه‌ی Personal Hotspot را مشاهده کنید. وارد آن شوید.



مرحله دوم: در منوی Personal Hotspot فقط کافیست با اسلاید آن را به وضعیت On در آوردید (مطابق شکل) سپس در پنجره جدید باید نام و رمزعبور مورد نظر خود را قرار دهید. سپس با تبلت و یا لپ‌تاپ خود وارد وای‌فای شده و اینترنت مربوطه را انتخاب و با وارد کردن رمزعبور به وب‌گردی بپردازید.



آموزش به اشتراک گذاری اینترنت در ویندوزفون
مرحله اول: در لیست مربوط به اپلیکیشن‌های ویندوزفون به بخش Setting مراجعه نمایید و سپس بر روی Internet Sharing کلیک نمایید. در این بخش خواهید دید که اشتراک‌گذاری اینترنت به صورت پیش‌فرض غیرفعال است؛ آن را فعال کرده و به کمک گزینه‌ی Setup در پایین صفحه تنظیمات مربوط به نام و رمزعبور را انجام دهید. حالا به راحتی می‌توانید اینترنت خود در ویندوزفون را با دیگر دستگاه‌ها به اشتراک بگذارید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر