چه نقــاطی از صــورت را کرم پــودر بزنیــم

172668_445.jpg



این ماده آرایشی میتواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه از بی خوابی رنج میبرید یک کرم پودر خوب میتواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند


همیشه بدنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیکهای آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید
این ماده آرایشی مهمترین وسیله آرایشی در کیف شماست.با استفاده از یک کرم پودر خوب(کانسیلر) براحتی میتوانید جوشها و لکههای پوستیتان را بپوشانید.من معتقدم که یک کرم پودر خوب براحتی پیدا نمی شود و یکی از رازهای عالم است.
این ماده آرایشی میتواند سریع صورت شما را روشن کرده و به پوست شما شادابی و طراوت خاصی دهد- مخصوصا زمانیکه از بی خوابی رنج میبرید یک کرم پودر خوب میتواند چهره خسته شما را به یک صورت شاداب تبدیل کند؛ بدنبال کرم پودری باشید که یک درجه از رنگ پوست شما روشن تر باشد و بعد از این تکنیکهای آرایشی برای پنهان کردن نقاط ضعف صورتتان استفاده کنید:


چه نقاطی را باید کرم بزنیم:


چگونه این کار را بکنیم:

1- ابتدا با یک کرم روشن مخصوص زیر چشم آن نقطه را بپوشانید؛ این ماده آرایشی باید سریع جذب شده و بعد از مدت کوتاهی پوستی صاف و هموار از خودش به جای بگذارد.


2- از یک برس مخصوص کرم پودر یا از نوک انگشتتان برای زدن کرم پودر در نقاطی از پوستتان که نازک است استفاده کنید.مطمئن شوید که خوب آن را پخش کرده اید.


3- کنار خط ابرو و گوشه چشمتان را نیز با دقت کرم بزنید( در این مرحله باید خیلی دقت کنید؛ مراقب باشید کرم داخل چشمتان نرود.)


4- بیشتر از آنچه فکر میکنید نیاز است کرم استفاده کنید و آن را با نوک انگشتتان پخش کنید.


5 – اگر بعد از زدن کرم فکر میکنید باز هم دور چشمتان تیره است یک بار دیگر آن ناحیه را کرم بزنید.


6-برای داشتن دوام بیشتر کرم پودر، کمی پنکیک روی صورتتان بزنید و برای کنار چشمانتان از یک برس مخصوص استفاده کنید تا پودر داخل چشمانتان نرود.
چه نقاطی را باید با شیوه کانسیلر بپوشانیم: لکههای صورت


چگونه این کار را انجام دهیم:

برای داشتن یک آرایش زیبا و البته طبیعی از یک کرم و یا لوسیون استفاده کنید.
برس کرم پودر را بردارید، تمام صورت خود را با استفاده از این برس کرم پودر بزنید، مطمئن شوید که کرم روی صورت شما نشسته است. اگر کرم پودر روی صورت شما روشن تر میشود روی نقاطی از صورتتان که فکر میکنید نقص دارند نزنید.
کمی پودر بردارید و برای ثابت کردن کرم پودرتان از آن استفاده کنید. * کانسیلر به کمک شما میآید- جای زخم و چروکهای صورتچگونه باید این کار را بکنیم: ابتدا، شما باید مطمئن شوید که آیا میتوانید کاملا جای زخم را روی صورتتان بپوشانید یا خیر. اگر نتوانستید صد در صد آن را از نظر پنهان کنید میتوانید با استفاده از یک کرم پودر خوب آن را کمرنگ تر و نامشخص تر کنید
اول از همه با یک لوسیون کمرنگ با غلظت کم تمام صورتتان را بپوشانید.
سپس، کرم پودر را با برس مخصوصش درست روی نقطه جراحت صورتتان بزنید و سپس آن را گونه ای روی صورتتان پخش کنید که رنگ تمام نقاط صورتتان یکدست شود.
در آخر نیز از یک پنکیک برای ثابت کردن کرم پودر روی صورتتان استفاده کنید. * چروکهای صورتچگونه آن را بپوشانم: با استفاده از یک کرم با غلظت بالا و و کرم پودری خوب و قوی میتوانید صورتی صاف و یکدست داشته باشید.
صورتتان را مرطوب کنید،مرطوب کننده صورت شما را یکدست میکند.اگر پوستی ترک ترک و پوسته شده دارید استفاده از کرم مرطوب کننده برایتان از هر چیزی واجب تر است.
از کرم پودرهای مایع استفاده کنید.
به گونههایتان رژگونه بزنید.حتی اگر گونههایتان چروک دارد باز هم میتوانید از یک رژگونه کمرنگ استفاده کنید.
اگر اطراف لبهایتان خطوطی دارید، آن ناحیه را همواره مرطوب نگاه دارید. از یک پماد مخصوص چروک دور لب استفاده کنید، ولی سعی نکنید که آن خطوط را با کرم پودر بپوشانید.در عوض یک رژلب مایع کرم مانند بردارید و با یک خط لب زیبا و کمرنگ خط لبتان را برجسته کنید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر