چند خبر خوش برای مشمولان و سربازان متاهل

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر




  • سربازان متاهل در شهر محل سکونت همسرشان به کار گرفته خواهند شد.
  • به ازای هر فرزند، سه ماه از خدمت دوره ضرورت سربازان متاهل کسر می شود.
  • مرخصی آنها از ۲۲ روز در سال به ۳۰ روز افزایش یافته است.
  • بر اساس این مصوبه کارکنان وظیفه متاهل، هفته ای حداقل سه روز بعد از اتمام ساعات کاری باید از پادگان مرخص شوند.



موسی کمالی، جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، اعلام کرد در راستای سیاست های جمعیتی رهبر جمهوری اسلامی به منظور خوشایند سازی خدمت سربازی برای سربازان متاهل تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.


جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت، سربازان متاهل در شهر محل سکونت همسرشان به کار گرفته خواهند شد، به ازای هر فرزند، سه ماه از خدمت دوره ضرورت سربازان متاهل کسر می شود، مرخصی آنها از ۲۲ روز در سال به ۳۰ روز افزایش یافته است و بر اساس این مصوبه کارکنان وظیفه متاهل، هفته ای حداقل سه روز بعد از اتمام ساعات کاری باید از پادگان مرخص شوند.


موسی کمالی با تاکید بر این که این مصوبه از زمان ابلاغ لازم اجراست افزود، سربازان در حال خدمت و آموزش، همچنین مشمولان غایبی که تا تاریخ ابلاغ این مصوبه دارای غیبت شده باشند، مشمول آن هستند.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: safavicnc

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر