پیش بازی اتلتیکومادرید - رئال مادرید

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
د خبر: 1202251 زمان: 1393/11/18 09:30 تعداد بازدید: 25,533

رئال به دنبال انتقام‌جويي
[h=1]پیش بازی اتلتیکومادرید - رئال مادرید[/h]
[h=2]دو تيم اتلتيکومادريد و رئال مادريد، امشب در ورزشگاه وينسته کالدرون شهر مادريد به مصاف يکديگر خواهند رفت.[/h]
01002946.jpg


به گزارش "ورزش سه"، شاگردان دیگو سیمئونه پس از شکست در فینال چمپیونزلیگ، در 5 بازی اخیرشان مقابل رئال شکست ناپذیر بوده اند.

اتلتیکومادرید

سرخ و سپیدپوشان مادریدی در حالی پا این دیدار می‌گذارند که با حذف کردن رئال از کوپا دل ری، روحیه بسیار خوبی خواهند داشت.اتلتیکو با 7 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در رده ی سوم جدول لالیگا قرار دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 شکست تجربه کردند که هر دو شکست متعلق به دیدار آنها مقابل بارسلوناست. با این حال، آنها در 5 بازی اخیرشان مقابل رئال، شکستی متحمل نشده اند و رحیه خیلی خوبی خواهند داشت. تورس در برنابئو موفق شد دو گل مقابل رئال به ثمر برساند و احتمالا در دیدار امشب نیز فیکس خواهد شد. حضور ماریو مانژوکیچ در هاله ای از ابهام قرار دارد و همچنین کاپیتان گابی، به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

01002044.jpg

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی در حالی که با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارند، ولی روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند.پس از محرومیت دو جلسه ای رونالدو، در دیدار اخیرشان مقابل سویا ، خامس رودریگس و سرجیو راموس دچار مصدومیت شدند که به ترتیب 2 ماه و 1 ماه از میادین به دور خواهند بود. خبر خوب برای رئال، بازگشت رونالدو در این بازی است که می‌تواند مثلث بی بی سی در نوک خط حمله ی رئال را دوباره تشکیل دهد.همچنین لوکا مودریچ و په‌په نیز همچنان مصدوم هستند و رافائل واران و ناچو، مدافعین رئال خواهند بود. در صورت رد فرجام خواهی کارت زرد مارسلو نیز فابیو کوئنترائو در سمت چپ خط دفاعی رئال قرار خواهد گرفت.






 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: nadiya

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر