ویژه جام جهانی 2014 وضعیت چمن ورزشگاه دیدار انگلیس و ایتالیا +عکس

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - زمین ورزشگاه «آره‌نا آمازونیا» که میزبان دیدار ایتالیا و انگلیس خواهد بود وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش بیست چهارده، در حالی که یک روز به دیدار حساس تیم‌های انگلیس و ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی باقی مانده ورزشگاه شهر "مانائوس" که میزبان این بازی است وضعیت مناسبی نداشته و مسئولان هم‌چنان در حال تلاش برای بهبود ظاهر چمن این ورزشگاه هستند.

ورزشگاه "آره‌نا آمازونیا" یک روز دیگر باید میزبان یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی باشد، اما تصاویری که از چمن این ورزشگاه در سایت‌های اینترنتی منتشر شده نشان از ناآمادگی بیش از حد وضعیت زمین این ورزشگاه دارد.

خبرنگار روزنامه‌های انگلیسی که از هفته‌ گذشته وضعیت چمن این ورزشگاه را رصد می‌کنند امروز با انتشار عکس‌های تازه نگرانی خود را بار دیگر از این موضوع اعلام کرده‌اند.

نکته جالب اما اقدام مسئولان این ورزشگاه است که برای بهتر مشخص شدن زمین بازی از اسپری‌های سبز رنگ استفاده کرده‌اند تا قسمت زرد چمن را به این شکل بپوشانند و در نتیجه‌ تماشاگران و مخاطبان تلویزیونی شاهد زمینی کاملا سبز و یک دست باشد.

همچنین خارج از ورزشگاه نیز وضعیت چندان خوبی وجود ندارد و آب بارانی که در چند روز گذشته باریده در اطراف ورزشگاه همراه با گل و لای در پیاده روها و خیابان‌ها دیده می‌شود. در ادامه می توانید عکس های وضعیت این ورزشگاه را تماشا کنید:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر