وصیت نامه محسن قهرمانی، ترک تحصیل پسرش و پاره شدن مانتوی همسرش در خیابان

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
وصیت نامه محسن قهرمانی، ترک تحصیل پسرش و پاره شدن مانتوی همسرش در خیابان

وصیت نامه محسن قهرمانی، ترک تحصیل پسرش و پاره شدن مانتوی همسرش در خیابان


IMG210150762.jpg

جام ورزشی؛ اتفاقات بازی سپاهان- پرسپولیس هنوز دامنگیر محسن قهرمانی است. او نه تنها متهم شد و از قضاوت محروم، حالا خانواده اش را هم در خطر می بیند.۱۹
بعد از اینکه پسر محسن قهرمانی، در مدرسه و توسط هم کلاسی های خود مورد تمسخر قرار گرفت می گویند او دیگر به مدرسه نمی رود و انگار ترک تحصیل کرده!
از طرفی گفته می شود محسن قهرمانی یکی دو روز پیش و در اقدامی عجیب به فدراسیون فوتبال رفته و وصیت نامه اش را به دست مسئولان رسانده است. او با این حرکت می خواسته نشان دهد که جانش در امان نیست و هر لحطه امکان دارد اتفاق عجیب و دور از انتظاری برایش رخ دهد.
حتی شنیده می شود همسر محسن قهرمانی را در خیابان کتک زده اند و حتی مانتوی او را پاره کرده اند.
این اتفاقات، در فوتبالی رخ می دهد که به جام جهانی رفته و باید تمام تمرکز خود را بگذارد روی موفقیت در برزیل. این وسط محسن قهرمانی و خانواده اش هم سیبل شده اند تا اشتباهات دیگران به چشم نیاید که این جای تعجب دارد.
سایت گل
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر