ورود اولین سری تانک های m1 به ارتش عراق در ماه جاری.

pesar baldar

همراه خوب
2013-10-22
58
36
0
همین حوالی
رئیس ستاد مشترك ارتش عراق:
ارتش ماه جاری سری اول تانك‌های M1 را از ناتو دریافت می‌كند

ناتو اولین سری تانك‌های M1 را طی ماه جاری در اختیار ارتش عراق قرار می‌دهد.

abram15.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، هیات ناتو در عراق اعلام كرد كه اولین سری این تانك‌ها طی ماه جاری یعنی زمان عقب نشینی نیروهای جنگی آمریكا از عراق به پایگاه ارتش خواهد رسید.
بابكر زیباری، رئیس ستاد مشترك ارتش عراق در حاشیه كنفرانس كه با حضور افسران بلند پایه‌ی ارتش و فرماندهی میان ناتو و نیروهای آمریكایی در بغداد برگزار شد درباره‌ی تجهیز نیروهای ارتش عراق به هواپیماهای اف16 گفت: بستن قرار داد هواپیماها قرار دادی بسیار مهم است و ارتش عراق از جهت تكمیل آمادگی‌اش در تمامی زمینه‌ها از جمله رویارویی با تجاوزهای خارجی نیاز دارد.
وی افزود:‌عراق هرگز به هیچ یك از همسایگانش حمله نخواهد كرد اما حق سازمان دهی توانمندی‌های پیشگیرانه و دفاعی‌اش را دارد و در همین راستا قرار دادی اولیه را در این خصوص كه در برگیرنده‌ی اعزام تعدادی از افسران عراقی برای آموزش استفاده از این هواپیماهاست امضا كرده است.
زیباری گفت: اكنون نیروهای پلیس توانایی دارند تا پرونده‌ی امنیت داخلی شهرها را برعهده بگیرند و ما با وزارت كشور تلاش می‌كنیم تا فضای لازم را برای تحویل این مسئولیت فراهم كنیم و به نظر من اكنون كشور آماده‌ی پذیرفتن مسئولیت امنیت شهرها از نیروهای ارتش است و هم‌اكنون این مساله در برخی شهرها و استان‌ها از جمله استان‌های جنوب روی داده است.
ژنرال مایكل باربیرو، معاون فرمانده كل نیروهای آمریكایی در عراق و رئیس هیات ناتو گفت: تكمیل آمادگی ارتش بازمان تعیین نمی‌شود زیرا ارتش‌های بزرگی هستند كه هیچ گاه آموزش و تجهیز را متوقف نكرده‌اند. بلكه هم‌چنان به توسعه‌ی قابلیت‌ها و توانمندی‌هایشان ادامه می‌دهند.
وی گفت: ارتش عراق طی ماه جاری سری اول تانك‌های M1 و انواع دیگر سلاح ها را دریافت می‌كند.
انتهای پیام
منبع خبرگزاری ایسنا
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina و Atash

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر