وال استريت ژورنال : ساعت هوشمند iWatch اپل با 10 سنسور گوناگون عرضه خواهد شد

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
[h=2]وال استريت ژورنال : ساعت هوشمند iWatch اپل با 10 سنسور گوناگون عرضه خواهد شد[/h]​
iwatch.jpg
روزگذشته بود که در خبري به احتمال عرضه ساعت هوشمند iWatch اپل در مهر ماه سال جاري ، اشاره کرديم.بنا به شايعات اين ساعت هوشمند قرار است با يک نمايشگر 2.5 اينچي عرضه گردد.امروز وال استريت ژورنال در مطلبي به وجود 10 سنسور گوناگون در اين ساعت اشاره کرده که در ادامه به بررسي آن مي پردازيم.​
بنا به گزارش مننشر شده در ژورنال وال استریت، گفته می‌شود شرکت اپل قصد دارد ابزار پوشیدنی جدیدی در اندازه‌های متفاوت که بیش از 10 سنسور محتلف در آن تعبیه شده است را روانه بازار کند. در این گزارش آمده است که ساعت هوشمند اپل با بهره‌گیری از سنسورهای متنوع از قابلیت‌های منحصر بفردی برخوردار خواهد شد که در دیگر محصولات اپلی نظیر آیفون و آیپد دیده نشده است. برای مثال ساعت هوشمند اپل توانایی جمع‌آوری داده‌های مربوط به سلامت افراد را بدون اتصال به دیگر دستگاه‌ها را میسر خواهد ساخت. اما سنسورهای به کار رفته در این ساعت چه سنسورهایی هستند؟ شتاب سنج، قطب‌نما، ژیروسکوپ، سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب، ارتفاع سنج، سنسور اندازه‌گیری نور محیط و … سنسورهایی هستند که احتمال می‌رود در ساعت هوشمند اپل تعبیه شوند.

در حال حاضر شرکت‌های همچون سامسونگ و گوگل در دستگاه‌های پوشیدنی خود درجه حرارت بدن، مکان‌یابی و اجرای دستورات با فرامین صوتی را میسر ساخته‌اند. با این حال ممکن است اپل با وقفه‌ای که ایجاد شده است، همه این فابلیت‌ها را در یک محصول بگنجاند!

در گزارشی دیگر گفته شده است که اپل به دنبال روش جدیدی است که محصول خود را بدون اتصال فیزیکی به سایر منابع، شارژ کند. استفاده از انرژی خورشید و شارژ حرکتی فناوری‌هایی است که اپل در حال آزمایش است. در تولید محصول نهایی هر کدام از این فناوری‌ها مورد استفاده قرار بگیرد مسلما شرکت اپل یکبار دیگر اقتدار خود را نشان خواهد داد.

انتظار می‌رود اپل امسال اولین ساعت هوشمند خود را در کنار آیفون یا آیفون‌های جدید به جهانیان معرفی کند!
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر