هواوی هانر 6 Plus با دوربین دوگانه معرفی شد

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
شرکت هواوی پس از شایعات وگمانه زنی های فراوان که پیرامون گوشی هانر 6 پلاس در فضای مجازی منتشر شد بالاخره این محصول متفاوت را در طی برگزاری کنفرانسی در چین رونمایی کرد در ادامه به ما همراه باشید تا مشخصات این تلفن خاص را مورد بررسی قرار دهیم.


با توجه به خاص بودن نوع سنسور دوربینی که این گوشی دارد میتوان متوجه شد که تمرکز اصلی هواوی روی دوربین در این تلفن بوده است هرچند سایر مشخصات این گوشی نیز دست کمی از تلفن های پرچمدار کنونی ندارد و با توجه به قیمت 400 دلاری آن اگر قصد داشتن دوربینی خوب و قوی داشته باشیم گزینه مناسبی خواهد بود ،در پایین به مشخصات سخت افزاری این گوشی نگاهی می اندازیم.





پردازند) 8 (4+4) هسته‌ای Kirin 925 با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز


صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن FHD


دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی که قادر است تصاویری با کیفیت 13 مگاپیکسل بگیرد


دوربین جلویی 5 مگاپیکسل که مناسب عکس برداری سلفی است


حافظه رم 3 گیگابایت


حافظه داخلی 32 گیگابایت با پشتیبانی از درگاه microSD


باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر






هواوی این تلفن هوشمند را با تمرکز بر دوربین ساخته است چرا که تا پیش از این از دوربین دوگانه در تلفن اچ تی سی M8 استفاده شده بود که کاربرد آن بیشتر جهت عمق دادن به تصاویر و کاهش نویز بود ،این تلفن نیز همانند اچ تی سی با همین هدف ساخته شده است.

 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر