هواوي و معرفي تبلت جديد MediaPad 7 Youth2

mahdi km

افتخاری
2013-10-30
603
892
0
تهران
شرکت هواوی امروز جانشین تبلت MediaPad 7 Youth با نام MediaPad 7 Youth2 را معرفی کرد. این تبلت دارای قابی فلزی است که اطراف صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل آن قرار دارد.

قاب پشت این دستگاه آلمینیومی و طلایی رنگ است. از مشخصات این محصول جدید هواوی می توان به پردازنده اسنپ دراگون ۲۰۰ با چهارهسته ۱.۲ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی به همراه یک اسلات microSD card و باتری ۴,۱۰۰mAh Li-Po اشاره کرد. همراه با سیستم Dynamic Power Management هواوی می توان انتظار عمر طولانی تر باتری نسبت به شرایط معمولی را داشت.





در پشت دستگاه یک دوربین ۳ مگاپیکسلی و در جلو یک دوربین VGA قرار دارد. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴.۳ جیلی بین به همراه رابط کاربری Emotion UI 1.6 است. قیمت و زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست اما احتمالا قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد داشت.
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر