هفته مد پاریس ۲۰۱۵ -۲۰۱۴

alijenab

New member
2014-12-10
42
17
0
طهران
با هم نگاهی میندازیم به جدیدترین مدل های پاییز و زمستان ۲۰۱۵- ۲۰۱۴. معنای مطلق شیک رو میشه به این کلکسیون نسبت داد، که البته نسبت دادن این حرف به کلکسیونی که در هفته مد پاریس ارائه شده خیلی هم عجیب نیست. مجموعه ای که در موردش صحبت میکنیم اونو “توانگری تیره” نام گذاری کردن. دیدن مدل های اون نظر هر سلیقه ای رو جذب می کنه و اونقد حال و هوای پاییز و زمستونی داره که سرمای هوا رو با دیدنش گرم میکنه، مثه نقاشی که، استفاده کردن از پالت خودشو خوب بلده و با ترکیب رنگ ها و خطوط میتونه همه رو از خودش راضی نگه داره.
Elie_Saab_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week1-.jpg


Elie_Saab_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week2-.jpg

کت های بلند، شلوار های راسته با کفشایی که سگکشون دور مچ پا بسته میشه و یه ساق کوچیکو تداعی میکنه، با بستن یه کمربند ساده و کیف هایی که بند کوتاه داره و در دست قرار میگیره، حالا فکر کنید تمام اینا با این رنگای زیبا ترکیب بشه . . . فقط میشه گفت خیلی خوبه.

Elie_Saab_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week3-.jpg

هوای سردو استفاده کردن از پارچه های گرم و لوکس ضروری ، مخمل ایده خوبیه. پیرهن آستین بلند با این ترکیب بندی ساده هم کوتاهش خوبه هم بلند و عین حال با وجود ضخامت پارچه تمام ظرافت ها رو حفظ کرده وحداکثر زنانگی رو به نظر می رسونه .

Elie_Saab_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week5-.jpg

Elie_Saab_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week10-.jpg

بیشتر پارچه هایی مانند مخمل، خز و نوعی پارچه ی ابریشمی زیبا به کار گرفته شده که جذابیت بسیار به طرح های الی ساب برای مجموعه لباس های پاییز / زمستان ۲۰۱۴-۲۰۱۵ را تشکیل می دهند ، این امکان رو میده که حتی لباس های کوتاه گرم بنظر برسه. در مورد لباس های بلند استفاده کردن از چاک های جسورانه که به خوبی شکل بدن را نشون میدهد بسیار به جا و جالبه حتی در مورد پارچه های سبک وزن یا بهتر بگم همه فصلی تر اونقد طراحیش هماهنگ بوده که سریع میتونی بگی همش وحدت داره . این مجموعه تفسیر، متنوع، خلاقانه و شیکه.

Elie_Saab_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week6-.jpg

Elie_Saab_fall_winter_2014_2015_collection_Paris_Fashion_Week7-.jpg

طبق معمول برای حفظ تنوع خودش یه کار جالبه دیگه کرده و اونم چاپ های گل روی پس زمینه سیاهه، این گزینه هم یه کار لوکس و فوق العاده زنانه است، در این فشن شو لباس های توری سیاه و سفید، ترکیب رنگ های آبی تیره، بنفش و سیاه یا گزینه های شیک تک رنگی و ترکیبی آبی و مخملی و بعد سیاهان گل دار همگی یک نمایشنامه پر تلالو بود که با آبی مرواریدی در آخر به پایان میرسه.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر