نيمار: از حالا براي جام جهاني دلشوره گرفته‌ام

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
کد خبر : 1058150 زمان ارسال : شنبه 1393/01/16 10:55


[h=1]نيمار: از حالا براي جام جهاني دلشوره گرفته‌ام[/h]
[h=2]اميد اصلي برزيل در جام جهاني 2014 پيش از شروع اين رقابت‌ها دچار اضطراب و دلشوره شده است.[/h]
00946866.jpg


نيمار، ستاره تيم ملي برزيل در فاصله 68 روز مانده به شروع رقابت‌هاي جام جهاني 2014 گفت: پوشيدن پيراهن تيم ملي برزيل در کشورم يک افتخار است و بزرگ‌ترين روياي دوران کودکي‌ام به زودي تحقق خواهد يافت ولي از حالا دلشوره‌ام گرفته‌ام.

وي رسيدن به فينال جام جهاني 2014 را يک رويا خواند و افزود: ما تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا برزيل را به قهرماني جام جهاني برسانيم، هرچند تيم‌هاي ديگر هم به دنبال پيروزي هستند و مقابل برزيل تمام تلاش‌شان را خواهند کرد. براي ما فرقي نمي‌کند که مقابل چه تيمي بازي خواهيم کرد و مي‌دانيم که هر بازي دشوار خواهد بود.

ستاره 22 ساله برزيل که در جام جهاني 2010 توسط دونگا به تيم ملي دعوت نشد، اولين حضورش در جام جهاني را تجربه خواهد کرد. نيمار در اين رابطه گفت: هميشه براي چنين روزي تلاش مي‌کردم ولي متأسفانه در جام جهاني قبلي چنين اتفاقي رخ نداد. خوشبختانه پس از آن خوش‌شانس بودم که به تيم ملي دعوت شدم تا پيراهن برزيل را بپوشم.

مهاجم بارسا در پايان خاطرنشان کرد: به نظرم فرق نيمار 2010 با نيمار 2014 اين است که حالا بازيکني پخته‌تر و باتجربه‌تر شده‌ام ولي هميشه از بازي کردن لذت برده‌ام و اين حسم هنوز تغيير نکرده است.

برزيل در گروه A جام جهاني با تيم‌هاي کرواسي، کامرون و مکزيک همگروه است.


 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Melika

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر