نوشتن ایمیل در جیمیل با موس و کشیدن آن نوشته

Nafas

افتخاری
2014-03-18
687
697
0
تهــــــــــــران


co4108.jpg

خیلی از مواقع شما نمی توانید کاراکتر خاصی را در Gmail وارد کنید یا می خواهید با موس تایپ کنید در این مواقع این ابزار به کمک شما می اید.

برای استفاده از این قابلیت وارد اکانت جیمیل خود شوید و وارد بخش settings شوید. در همین ابتدا در بخش general قسمت language بر روی لینک زیر Gmail display language کلیک کنید تا عکس زیر را مشاهده کنید :

co4106.jpg


وقتی که این کار را انجام دادید زبان مورد نظر خود را برای ارسال نشانه ها انتخاب کنید تا سرویس جیمیل به شما امکان نقاشی و نوشتن دستی نشانه ها متناسب با زبان و نوشتار انتخابی بدهد!
بعد از آن حتما دکمه ok را فشار دهید و وارد صفحه اصلی شوید. باید با صحنه ای مثل زیر مواجه شوید :

co4105.jpg


در بسیاری از اوقات نیاز به یک راه اندازی مجدد ایمیل خواهید داشت اگر که به طور اتوماتیک این امکان برای شما فعال شد و نیازی به بارگذاری مجدد نداشتید که چه بهتر!
برای اینکه از دست نوشته در ایمیل های خود استفاده کنید در هنگام نوشتن متن ایمیل می توانید روی آیکون مداد مذکور کلیک کرده و با باز شدن صفحه مورد نظر به نوشتن متن یا علائم مورد علاقه خود اقدام کنید.

co4107.jpg


بدین طریق می توانید به بهترین شکل متن مورد علاقه خود را در متن ایمیل قرار دهید.
منبع:ariamoons.com

__________________
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر