نقص فنی هواپیمای بازیکنان استقلال بر فراز آسمان

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع Sina
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,762
2,906
113
چابکســـر، سرزمین پارس
هواپیمای حامل بازیکنان تیم فوتبال استقلال و تعدادی مسافر دیگر که از اهواز عازم تهران بود، در آسمان دچار نقص فنی شد و با ۴۵دقیقه تاخیر فرود آمد.

کاروان تیم فوتبال استقلال که از اهواز عازم تهران بود، ساعت 22 شب گذشته سوار هواپیمای متعلق به شرکت نفت به شماره پرواز 2615 شدند و در حالی که قرار بود این هواپیما ساعت 23 در فرودگاه مهرآباد فرود آید به دلیل مشکل فنی در قسمت چرخ ها با 45 دقیقه تاخیر و پس از 4 بار چرخش بر فراز فرودگاه مهرآباد در نهایت به زمین نشست.


فرود این هواپیما در حالی بود که مسافران و اعضای تیم استقلال دچار ترس و وحشت شده بودند.


گفتنی است،به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی،خودروهای آتش نشانی و امداد در باند فرودگاه مستقر شده بودند.


«تقوی» خلبان هواپیما پس از بروز نقص فنی در قسمت چرخ های هواپیما، ضمن عذرخواهی از مسافران، از آنان خواسته بود که خونسردی خود را حفظ کنند.


مسافران پس از فرود هواپیما به ذکر صلوات پرداختند؛ برخی از آن ها نیز به بروز نقص فنی در هواپیما اعتراض داشتند.
 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر