ویژه جام جهانی 2014 نقشه هاي گوگل شما را به داخل استاديوم هاي جام جهاني مي برند

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر



فقط حدود چند روز تا شروع باز ي هاي جام جهاني در برزيل فرصت باقي مانده است. بنابراين اگر شما در حال برنامه ريزي براي شركت در آن هستيد و نياز به يافتن كمك براي مسيرياب خود به اين رويداد هستيد ، نقشه هاي گوگل به كمك شما مي آيند.


شروع بازي ها از چهار شنبه خواهد بود. شما مي توانيد داخل همه 12 استاديوم ميزبان جام جهاني را و همين طور مناطق اطراف آن ها را از طريق ديد خيابان ها مشاهده كنيد. قبلا استاديوم ها مانند استاديوم در ريو دو ‍ژانيرو مي توانستند به راحتي روي گوگل مپ پيدا شوند . اما فضاي داخلي آنها به لنزهاي مجازي ديد خيابان بسته مي ماند. آغاز اين امكان براي بازديد واقعي در استاديوم ها و طرح بندي آن ها مي تواند كمك بسياري به شما بكند.اين امكان در سراسر برزيل از بلو هوریزونته، کوریتیبا ، نتال و ريو دو ژانيرو ، سالوادور، پورتو آلگره، برزیل، فورتالزا، کویابا، مانائوس، رسیف و تا سائو پائولو، گسترده خواهد شد. فقط 6 تا از 12 استاديوم مجهز به واي فاي هستند، سعي كنيد از اين امكان هيجان انگيز استفاده نماييد.


موفق وبروز باشيد
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر