نفت م.س 0 - پیکان 0؛ بدون گل حوالی طوفان

بچه کرد

مدیر تالار ورزشی
2013-10-22
1,156
1,206
0
د خبر: 00902045 زمان: 1393/11/09 16:56 تعداد بازدید: 9,594

رحمتي مرفاوي را نجات داد
[h=1]نفت م.س 0 - پیکان 0؛ بدون گل حوالی طوفان[/h]
[h=2]نفت مسجد سليمان در هفته 18 ليگ برتر ميزبان پيکان بود که در نهايت دو تيم راهي به دروازه يکديگر نگشودند.[/h]
00992644.jpg


به گزارش "ورزش سه" لیگ برتر پس از وقفه حدود 50 روزه امروز دوباره آغاز خواهد شد. ساعت 15 امروز در چارچوب هفته هجدهم نفت مسجدسلیمان و پیکان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این بازی بدون گل به به پایان رسید.
هفته هجدهم لیگ برتر، ورزشگاه شهید بهنام محمدی،
داور: حسین زرگر، کمک ها: سعید زارع، قهرمان نجفی
اخطار: روسلان (27) و چراغی (61) از نفت مسجد سلیمان

نفت مسجد سلیمان:
گیئورگی گئورگیف، رسلان وزلگینف، حمید بوحمدان، کیومرث چراغی، حمزه حدادی، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور، حسین مالکی، الکساندر پاشنکو، لوییز کارلوس دوس سانتوز و کیوان امرایی (63 رضا درویشی)
سرمربی: بهروز مکوندی

پیکان:
مهدی رحمتی، احمد مهدی زاده، سعید دقیقی، سید علی حسینی، احمد جمشیدیان (83 سیامک نعمتی)، محمد صادق بارانی، سیاوش اکبرپور، امیر حسین فشنگچی (34 سید حسین کریمی (91 ساموئل))، محمد نصرتی، سیاوش یزدانی، اویدک گلیچو
سرمربی: صمد مرفاوی

شرح بازی:
جدال دو تیم پیکان و نفت م.سلیمان به میزبانی شاگردان بهروز مکوندی با نتیجه صفر و صفر به پایان رسید تا هواداران مسجد سلیمانی بیش از پیش نگران سقوط تیم شان باشند.

این دیدار را که می توان از آن بعنوان جدال بهترین خط دفاعی لیگ برتر و ضعیف ترین نامید در نیمه اول با حملات کم تعداد دو تیم پیش رفت، اما در نیمه دوم نفتی ها که احتیاج بیشتری به سه امتیاز این بازی داشتند، حملات بیشتری روی دروازه پیکان تدارک دیدند، بهروز مکوندی با به زمین آوردن رضا درویشی از دقیقه 63 شتاب بیشتری به حملات این تیم داد و مالکی، درویشی، دوس سانتوس، زنیدپور و پاشنکو موقعیتهای متعددی را روی دروازه پیکان بوجود آوردند که در همه آنها ناکام بودند و در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل در نیمه دوم نیز پایان پذیرفت.

حواشی بازی:
*امیرحسین فشنگچی هافبک تیم پیکان بر اثر خطایی که برروی وی انجام گرفت بالاجبار از زمین بازی بیرون رفت و اولین تعویض تیم پیکان در دقیقه 36 انجام گرفت.
* در هنگام کردن بازیکنان پیکان،حمید رضا دیوسالار آسیب دید و احمد مهدی زاده جای او را گرفت.
* امیر حسین فشنگچی در دقیقه 35 بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا شد. وی به همین دلیل تعویض شد و جای خود را به محمد حسین کریمی داد. فشنگچی پس از این اتفاق با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
* صمد مرفاوی سرمربی تیم پیکان بارها به قضاوت حسین زرگر داور این بازی اعتراض کرد.
* در دقیقه 79 بعد از خطا روی یکی از بازیکنان نفت در پشت محوطه جریمه پیکان، بین سیدمهدی رحمتی و بازیکنان نفت درگیری بوجود آمد.
دقیقه 90: در آخرین دقیقه بازی تیغ نورد تیمش را پشت محوطه جریمه پیکان صاحب ضربه ایستگاهی کرد که این فرصت را زنیدپور از دست داد.

لحظات حساس:
(دقیقه 37) حسین مالکی بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان، پا به توپ وارد محوطه جریمه پیکان شد که ضربه او با برخورد به مدافع پیکانی ها و سپس با دفع سیدمهدی رحمتی به کرنر رفت.
(دقیقه 57) ضربه زیبا و آکروباتیک دوس سانتوز با اختلاف کمی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت تا این فرصت خوب برای نفت مسجد سلیمان ازدست برود.
(دقیقه 67) پاس رو به بیرون زنیدپور پاشنکو را در موقعیت خوبی قرار داد که شوت او از بیرون محوطه جریمه راهی به دروازه پیکان نیافت
(دقیقه 69) حرکت رضا درویشی داخل محوطه جریمه پیکان، باعث برخورد این بازیکن با مدافع پیکان شد که باعث اعتراض مهاجم نفت مسجد سلیمان و اعتقاد او به پنالتی شد.




 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر