نرخ و شرایط تبلیغات در تالار گفتمان یه حسِ خوب

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر
نرخ تبلیغات در تالار گفتمان یه حسِ خوب:

تبلیغ در اول تمام صفحات انجمن ماهانه بیست هزار تومان و در صورت درخواست تبلیغ 3 ماهه و بالاتر ار آن برای مجموع 3 ماه با اخذ تخفیف مبلغ قابل پرداخت پنجاه هزار تومان است. (سایز 468px × 60px)


تبلیغ بعد از تمام پست های اول تایپیک های انجمن توسط سیستم تبلیغ گر ماهانه ده هزار تومان (سایز 468px × 60px)


تبلیغ گوشه ای سمت راست ماهانه سی هزار تومان و در صورت درخواست تبلیغ 3 ماهه و بالاتر از آن برای مجموع 3 ماه با اخذ تخفیف مبلغ قابل پرداخت هشتاد هزار تومان است. (سایز 130px × 130px)


تبلیغ گوشه ای سمت چپ ماهانه بیست هزار تومان و در صورت درخواست تبلیغ 3 ماهه و بالاتر از آن برای مجموع 3 ماه با اخذ تخفیف مبلغ قابل پرداخت پنجاه هزار تومان است. (سایز 130px × 130px)



شرایط تبلیغات در تالار گفتمان یه حسِ خوب:

قبول پذیرش تبلیغ سایت هایی که نوع فعالیت و محتوای آنها طبق قوانین جرایم رایانه ای جرم محسوب میشود، در تالار امکان پذیر نیست.

حجم بنر های تبلیغاتی که توسط تبلیغ دهندگان ارائه میشود نباید سنگین باشد.

قیمت های اعلام شده در فوق برای بنر هایی با سایز468px × 60px و بنر های سه گوش با سایز 130px × 130px ارائه شده اند، در صورتی که بنر ارائه شده شما سایز بزرگتری را دارا باشد قیمت تبلیغات آن متفاوت خواهد بود. (‏جهت آگاهی از قیمت تبلیغ بنر خود با @ تماس بگیرید)

تغییر لینک و تصویر بنرهای تبلیغاتی ارائه شده امکان پذیر میباشد جهت این کار درخواست خود را برای @ ارسال نمایید.

امکان پرداخت هم بصورت آنلاین و هم بصورت ارائه شماره کارت و حساب توسط بنده امکان پذیر می باشد،و اگر مایل به تبلیغات بودید از طریق پیام خصوصی برای شما ارسال می شود.

برای سفارش تبلیغات نیز از طریق پیام خصوصی با [MENTION=1]sina[/MENTION] در تماس باشید و همین طور میتوانید ای دی بنده در تماس باشید ksina23@yahoo.com
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر