نحوه تغییر رنگ آدرس بار مرورگر گوشی های موبایل در ویبولتین

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


تا حالا متوجه شدید که سایت های معروف و پرمخاطب مثل فیسبوک و BBC رنگ برند خودشان را در آدرس بار مرورگر موبایل دارند . اخیرا کاربران زیادی در مورد نحوه تغییر رنگ آدرس بار سایت در مرورگر موبایل بخصوص برای سایت وردپرسی شان سوال کردند .


بنابراین در این آموزش قصد داریم به شما نحوه تغییر رنگ آدرس بار سایت در مرورگر موبایل به هر رنگ دلخواه را به سادگی به شما نشان بدیم . این آموزش برای تمام وبسایت های وردپرسی و دیگر cms ها کاربرد دارد و هیچ محدودیتی برای استفاده از آن در کدها وجود ندارد و با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید

اگر قصد استفاده از این امکان در انجمن ویبولتین خود را دارید کافیست در تنظیمات استایل عبارت header را سرچ کرده و کد زیر را در انتهای کدهای نمایش داده شده کپی کنید
HTML:
<meta name="theme-color" content="#5F4B8B" />

به جای ، کد رنگ مورد نظر خود را قرار دهید، برای دسترسی راحت به کد رنگ ها می توانید از این تاپیک دیدن کنید:
به یاد داشته باشید که فقط برای مرورگر Google Chrome در دستگاه‌های اندروید با استفاده از Lollipop یا نسخه‌های جدیدش کار می‌کند.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر