Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,709
2,901
113
چابکســـر


نتایج اسمکداون 10 سپتامبر :


خیلی خوش اومدید به نتایج اسمکداون این هفته .
قراره امشب شاهد مسابقه ای بین تیم رومن رینز ، آمبروز و جیمی اوسوز مقابل تیم نیو دی باشیم و مین اونت امشب هم بین قهرمان جهان و قهرمان بین قاره ای برگزار میشه .


تم سانگ وایت فامیلی بصدا در میاد . بری وایت راهی رینگ میشه ، استومن و لوک هارپر هم همراهیش میکنند .
بری وایت سخنرانیش رو آغاز میکنه : رومن رینز انسانی مریض و نفرین شده است که رویای نامبر وان شدن تو سر داره . اون خیلی خیلی زیرکه ، برعکس ظاهرسازیش کوچکترین اهمیتی برای هوادارهاش قائل نیست. اگر در سرنوشتش مقدر شده بود سرانجام قهرمان سنگین وزن دبلیودبلیوای بشه همه رو وادار میکرد جلوش زانو بزنند و دین آمبروز ملعون مامور اجرای عذاب میکرد ( این چی میگه!!!!! ) . بهتون دارم میگم این یه هشدار جدیه از وایپر بخواید عقب بکشه وگرنه معلوم نیست چه ظلم و ستمی انتظارتون رو میکشه .


حمله همه جانبه وایت فامیلی به رندی در راء پخش میشه ، هارپر و وایت با مشت و لگد چپ و راستش کردن و بلک شیپ هم با سابمیشن و فینیشر سنگین دهنشو رسما به فنا داد .


برمیگردیم به سالن تا وایت ادامه بده : ما آماده پاکسازی دنیا از وجود اون سه خبیث هستیم . روز رستاخیز نزدیگه و نایت آف چمپیونز آخرین شب زندگیشونه . به جیمی اوسوز هشدار جدی میدم ، اگر تصمیم اشتباه بگیره او هم باید تاوان سختی پس بده .


مسابقه اول . سزارو برابر دمیز
پیروز با قانون سابمیشن : سزارو ( دمیز با خیال راحت فیگور فور لگ را قفل کرد اما سزارو یک بدل فوق العاده به شارپ شوتر تیبدیل کرد و دمیز را وادار به تسلیم شدن کرد ) .


رنی یانگ کنار آمبروز و رینز در بک استیج ایستاده ، از سوپرمن میپرسه چرا امشب جیمی اوسوز یکی از اقوام نزدیکت رو برای مسابقه امشب انتخاب کردی .
رینز که انگار اصلا از این انتخاب راضی نیست جواب میده این ایده آمبروز بود ، جیمی هم خون منه و تنها کسی است که میشد بهش اعتماد کرد . آمبروز میگه ما با هم برادر هستدم پس جیمی هم خون منم هست. اون خیلی خوب خودشو برای مسابقه امشب آماده کرده و قطعا کمک بزرگی میتونه به ما بکنه . خود جیمی هم میاد میگه بری وایت گفته باید یه انتخاب درست بگیرم ، من طرف رینز و آمبروز هستم و خودم رو کاملا برای جنگ امشب آماده کردم .


لحظه برد شانسکی شارلوت مقابل پیج در راء پخش میشه .
اعصای تیم bad و PCB داخل رینگ ایستادن ، قبل از اینکه مسابقه شروع بشه انقدر درگیری بین شیش دیوا زیاد میشه که داور برای کنترل مسابقه دستور به اخراج همراهین میده .


مسابقه دوم . پیج برابر ساشا بنکس
پیروز با قانون دیکیو: پیج . ( انقدر رویارویی یا بهتر بگم جنگ پیج و شارلوت خرتوخر شده بود که فقط چند داور برای جدا کردنشون ریختند وسط رینگ ، چند لحظه بعد هم اعضای تیم بد به رینگ میان و ریختن سر پیج . داور با توجه به شرایط پیش اومده دستور قطع مسابقه رو صادر کرد ) .
بعد از پایان مسابقه اعضای دو گروه هم به درگیری اضافه شدن و در انتها فیس ها موفق شدند رینگ رو خالی کنند .


لحظه ای که استینگ مجسمه یادبود سث رولینز رو در راء انداخت تو دستگاه پرس و برفناش داد پخش میشه.
بری ساکستون کنار نگهدارنده عناوین جهان و یو اس ای ایستاده . رولینز میگه دوشنبه در راء تاریک ترین شب کرییر من و البته این بیزنس بود ، همه ما بابت این گند کاری باید از استینگ تشکر کنیم . مجسمه های یادبود برای این ساخته میشوند که لجند هامون رو فراموش نکنیم اما حالا مجسمه من ...
رولینز نفس عمیق میکشه و ادامه میده در نایت آف چمپیونز تو دو مسابقه ، جلوی دو لجند با تمام وجود مبارزه میکنم تا از این پسر بدها ( به دو کمربند قهرمانیش اشاره میکنه ) محافظت کنم....


مستر مانی این د بنک میپره وسط صحبت های رولینز و میگه قبلا بهت گفتم امشب هم یادآوری میکنم که اون دو مسابقه به سه مسابقه تبدیل میشه البته هنوز مطمئن نیستم کیفمو در اون لحظه کش کنم یا نه ولی باید هرلحظه خودت رو برای هر اتفاقی آماده کنی قهرمان ، امیدوارم امشب خوش شانس باشی .


مسابقه سوم . تیم نیو دی برابر رومن رینز و دین آمبروز
بدون پیروز ( در لحظات پایانی ، وودز خودش را آماده اجرای فینیشر کرده بود اما رینز با سوپر من پانچ جوابشو داد سراغ جیمی رفت و باهاش تگ کرد. جیمی بالای رینگ رفت که ناگهان افکت ویدیویی وایت فامیلی پخش شد ) .بعد از پایان ویدیو ، وایت فامیلی روی استیج ایستادن و استومن در حال اجرای سابمیشن سنگینش روی جیمیه . رینز و آمبروز از رینگ بیرون میزنند ، دوباره افکت و بعد از پایان هیچ خبری از وایت فامیلی نیست . رینز و آمبروز درحالیکه بسیار عصبانی هستند میرند بالا سر جیم و وضعیتشو چک میکنند .


مسابقه چهارم . اسینشن برابر لوچا دراگونز
تیم پیروز : اسینشن


مین اونت ( جدال لامبرجک ). قهرمان یونایتد استیت و سنگین وزن دبلیودبلیوای "سث رولینز" برابر قهرمان بین قاره ای "رایبک "
پیروز: سث رولینز ( در طول مسابقه درگیری های زیادی بین لامبرجک ها و کشتی گیرها شکل گرفت. در لحظات پایانی رایبک کلوزلاین سنگین زد اما همینکه رفت برای شلشاک ، اوونز پاشو کشید رولینز پایین اومد و موفق شد با پدیگری حریفشو شکست بده ) .
بعد از پایان مسابقه اوونز لبخند رضایت روی لبهاشه و رولینز با دو کمربند جشن پیروزی میگیره .

منبع:
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر