ویژه جام جهانی 2014 ناگفته‌های کاسیاس پس از شکست اسپانیا

Maryam

افتخاری
2013-06-19
253
275
0
شهر قاصدک ها

ناگفته‌های کاسیاس پس از شکست اسپانیا


سنگربان تیم ملی اسپانیا گفت: این نسل از بازیکنان فوتبال اسپانیا سزاوار چنین پایانی نیست.

به گزارش افکارنیوز، ایکرکاسیاس، کاپیتان تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از حذف تیم ملی کشورش از جام‌جهانی اظهار داشت: وقتی در ۲ بازی نخست یک تورنمنت در کسب پیروزی ناکام می‌مانید، توضیح در مورد اینکه چه اتفاقی رخ داده واقعا سخت است.

وی با بیان اینکه از مردم کشورم عذرخواهی می‌کنم، افزود: ما بازیکنان اولین کسانی هستیم که از این اتفاق ضربه می‌خوریم. به آینده فکر می‌کنیم و باید تورنمنت را با پیروزی برابر استرالیا به اتمام برسانیم.

کاپیتان تیم ملی اسپانیا، گفت: در یک جام جهانی از این اتفاقات رخ می‌دهد. زمانی است که شانس یار شما نیست و اوضاع بر خلاف میل‌تان پیش می‌رود. بهتر است نسبت به آینده تیم خوشبین باشیم. زمان آن نیست که در مورد تغییر نسل صحبت کنیم. حقیقت این است که چندین بازیکن ما بالای ۳۰ سال سن دارند اما این نباید به عنوان یک بهانه تلقی شود. نمی‌دانم که این آخرین بازی من برای اسپانیا است یا نه. سرمربی است که در این باره تصمیم می‌گیرد و باید به آن احترام بگذاریم اما این گروه از بازیکنان سزاوار پایانی این‌چنینی نیستند.

کاسیاس خاطرنشان کرد: حذف از جام جهانی ضربه سنگینی است اما چاره‌ای جز پذیرش آن نداریم. این یک ضربه سنگین دیگر بعد از شکست مقابل هلند بود که ما نتوانستیم آن را جبران کنیم. هیچ کسی تصور چنین چیزی را نمی‌کردم اما شیلی بازی خوبی را مقابل ما ارائه داد.

وی در پایان عنوان کرد: ۴ سال پیش همه با لحنی مثبت در مورد ما صحبت می‌کردند ولی حالا همه نگاه‌ها منفی شده است.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Sina

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر