موفقیت در بازاریابی اینترنتی با چند راه ساده در سئو

nazi75

New member
2016-01-30
33
4
0
on-site-off-site-seo.jpg



در گذشته بحث بازاریابی اینترنتی صرفا در ارایه تبلیغات در چند سایت خلاصه میشد و به راحتی یک سایت با هزینه کم عملیات برند سازی خودش را انجام میداد. امروز اما شرایط فرق کرده است. امروزه سئو و شبکه های اجتماعی به وجود امده اند و حرف اول را در بازاریابی دیجیتال میزنند. در کنار طراحی یک سایت خوب و ملاحظه های تکنیکال شما باید برای موفقیت در صنعت اینترنت سایت سوشال و استاندارد طبق موتورهای جستجو را داشته باشید تا انها به عنوان پاداش مخاطب و مشتری به سوی سایت شما روانه کنند. عملیاتی که برای شناخته شدن و استاندارد سازی در نزد موتورهای جستجو بکار می رود را SEO می گویند در این مقاله به برخی نکات این حوضه اشاره خواهیم کرد و امیدوارم در سایت خود اجرا کنید تا با سرعت بیشتری به سوی موفقیت در بازاریابی اینترنتی پیش بروید.
علاوه بر این، آن‌طور که متخصصان سئو دریافته‌اند، فاکتورهای موثر در رتبه‌بندی سایت‌ها، بیش از ۲۰۰ مورد هستند. تصور کنید قرار بود یک مورد دیگه به موارد قبلی اضافه شود؛ آن هم فقط برای نتایج موبایل‌ها و تبلت‌ها. با این‌که ظاهرا موبایل فرندلی بودن، فاکتور پررنگی در بین سایر فاکتورهاست، اما باز طبیعی است که تاثیر انقلابی و اعجاب‌انگیزی در کار نباشد.اگر با من در مورد اهمیت محتوا در سئو صحبت کرده باشید حتما به شما گفته‌ام که اگر سایت شما محتوا نداشته باشد، کاربران چرا باید آن را باز کنند؟ حالا این محتوا می‌تواند یک خدمت باشد، توضیحات یک محصول و یا یک نوشته باشد. موتورهای جست‌وجو هم سایت‌هایی را ترجیح می‌دهند که محتوای بیشتر و بهتری دارند. این محتوا می‌تواند خود باعث جذب بازدیدکننده، جذب لینک‌های مفید برای سایت و در نهایت رسیدن ما به هدف اصلی (که می‌تواند شناساندن خود به کاربران یا فروش محصول به مشتریان باشد) برساند.
تگ های H یا Heading ها ، تگ هایی هستند که ارزش کلمات را نشان میدهند و از ۶ تگ (h1,h2,h3,h4,h5,h6) تشکیل شده اند. ارزش این تگ ها را در عکس بالا میبینید که از بالا به پایین ارزششان کمتر میشود.برای استفاده از این تگ ها ، مطالبی که میخواهید ارزش آن ها را به موتور های جست و جو بفهمانید را در درون این تگ ها بگذارید.
همانطور که می بینید ، تگ h1 بالاترین ارزش را درون یک مطلب دارد و در هر صفحه تنها یک بار به استفاده از آن مجاز هستید ، پس در هر صفحه خود یک بار از آن استفاده کنید.

حالا که هم می‌دانید که بر روی چه کلمات کلیدی‌ای قرار است کار کنید و تولید محتوا را شروع کرده‌اید، می‌بایست برروی زیرساخت و ساختار سایتتان نیز کار کنید تا بتوانید از آن محتوا حداکثر استفاده را ببرید و مطمئن شوید که کاربران آن را می‌بینند. منظورم از ساختار، طراحی مناسب سایت، سرعت بالا و بهینه‌بودن برای موبایل است.با اینکه قرار نیست به این زودی ها از بین برود، اما یک سری اقداماتی وجود دارند که متخصصان سئو در گذشته انجام می داند که البته امروزه یا بی ارزش دانسته می شوند یا مضر. این جنبه های خاص از سئو دیگر به پایان راه خود رسیده اند و متخصصان سئو از این به بعد باید توجه داشته باشند که این اقدامات را برای همیشه کنار بگذارند.سئو به تازگی تغییرات فراوانی داشته است٬ قبلا گوگل فقط به بهینه بودن صفحه دقت می‌کرد. اما حالا جریان کمی متفاوت است! موتورهای جست‌وجو به رابطه سایت شما با کاربر هم دقت می‌کنند! این که آیا فقط محتوا را برای موتورهای جست‌وجو بهینه می‌کنید یا محتوا برای کاربر هم بهینه شده است؟ یا اینکه در نوشتن محتوا بیشتر به کاربر دقت شده است یا موتور جست و جو؟لینک هایی که به صورت طبیعی توسط نویسنده/مدیر سایت به سایت شما با یک متن و عبارت مرتبط به سایت شما ایجاد شده باشند بک‌لینک خوب نامیده می‌شود. این بک‌لینک ها نباید از سایت‌های اسپم بیایند٬ نباید تعداد لینک‌های خروجی آن سایت بسیار زیاد باشد٬ نباید از سایتی با اعتبار بسیار پایین که شبیه اسپم است بیاید٬ نباید سایت لینک دهنده با سایت شما از نظر ارتباط موضوعی خیلی غریبه باشد و فاکتورهای دیگری که مهم‌ترین آنها موارد ذکر شده بود.

دقت داشته باشید که نکات اشاره شده را سریع تر بر روی فروشگاه اینترنتی خود اجرا کنید تا در رتبه بندی موتورهای جتسجو نتایج بهتری کسب کنید. تغییرات شما باعث می شود تا در SERP جایگاه مناسبی کسب کنید این بعد از مدت 3 تا 6 ماه از اغاز طرح سئو سایت شما دیده خواهد شد.
مت کاتز مدیر اسپم گوگل می باشد که همواره در کنفرانس های مختلف در سراسر دنیا نکاتی را در مورد افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بیان می کند اینبار در یک ویدئو آموزشی در مورد اشتباهات سئو یی که توسط وب مسترها انجام می شود نکاتی را بیان کرده است:

1- سایت خود را قابل دسترس موتورهای جستجو بگذارید:
برای ایندکس شدن یهتر وب سایت و محتوای آن، سایت شما باید در دسترس موتورهای جستجو باشد. اگر این فرایند بهتر انجام شود رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو افزایش خواهد یافت. یکی از بهترین عناصر آن می تواند گذاشتن فایل robot.txt و سایت مپ در وب سایت باشد.

2- گذاشتن کلمات کلیدی درست:
همیشه از لغات کلیدی در وب سایت خود استفاده کنید که احساس می کنید کاربران اینترنتی با آن کلمات در جستجوی محصولات و خدمات شما می باشند. همچنین بهتر است که بعضی از اقلام کسب و کار خود را نیز در وب سایت قرار دهید. بر فرض مثال اگر صاحب یک رستوران هستید منو خود را نیز در داخل وب سایت قرار دهید اما نه به صورت PDF.

3- درباره لینک ها نگران نباشید:
بسیاری از وب مسترها، به جای ایجاد محتوای قوی به ساختن لینک های بیش از حد می پردازند. پس آنها لینک بیشتر به جای محتوا بدست خواهند آورد. شما باید محتوایی تولید کنید که خوانندگان به آن علاقه مند شوند و آن را با دوستان خود به اشتراگ بگذارند و در این صورت است که وب سایت شما بارها و بارها مورد مشاهده قرار خواهد گرفت.

4- عنوان قوی:
عنوان و توضیحات ارزش بالایی در نتایج جستجو خواهند داشت. عنوان باید بهترین جوابی باشد که یک جستجوکننده دریافت می کند. یک عنوان باید بیان کننده پاسخ نیازهای مشتریان باشد و به آن ها برای حل مشکلاتشان کمک کند.

5- بکاربردن منابع وسمتر:
گوگل وبمستر را بکار ببرید، بلاگ گوگل را دنبال کنید و ویدئوهای آموزشی شرکت گوگل را به طور مرتب مشاهده کنید. در واقع خود را به روز نگه داشته و دانش خود را در زمینه سئو افزایش دهید.
 
آخرین ویرایش:

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر