مواد اولیه ساخت کانکس و خانه پیش ساخته

mojtaba_br

همراه نمونه
2015-09-21
406
41
0
مواد اولیه ساخت کانکس و خانه پیش ساخته: مواد اولیۀ ساخت انواع ، ، ، و با در نظر گرفتن کاربرد و استفاده هر نوع کانکس ها متفاوت هستند. به طور معمول در ساخت یک کانکس ورقهای گالوانیزه ، آلوزینگ و یا ورق های آلومینیومی مورد استفاده قرار می گیرند و از آنجایی که مقاومت گالوانیزه از آلومینیوم بیشتر است و مقاومت آلوزینک از گالوانیزه بیشتر ، بنابراین در ساخت کانکس گالوانیزه و آلوزینک بیشتر استفاده می شوند . گاهی نیز از نماهای کامپوزیت خارجی و نماهای mdf و PVC استفاده می گردد.
ورق گالوانیزه ، آلومینیوم ، آلوزینک ، نمای کامپوزیت ، PVC و ام دی اف mdf را می توان از مواد اولیۀ ساخت یک کانکس در نظر گرفت . کل این مواد اولیه مخصوص ساخت بدنۀ کانکس بوده و جهت اتصال این بخش ها مستلزم جوش و پیچ و مهره هستیم . باقی موادی که در تولید یک کانکس استفاده می شوند ، درب و پنجره ، و چرخ ( در صورت لزوم) بوده و اگر نیاز باشد ، لوله کشی و ... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
عایق بندی کانکس
عبور حرارت و برودت در مکان های مسکونی و اداری و آزمایشگاهی فاکتوری بسیار مهم تلقی می شود که این شامل مکان هایی ساخته شده از کانکس هم می شود . در بیشتر موارد به جز عایق حرارت و برودت بودن ، عایق رطوبت بودن در مناطق مرطوب نیز بسیار مهم است . اگر در بدنۀ کانکس از ساندویچ پانل ها استفاده شوند ، این مصالح خود عایق بسیار مناسبی هستند . کف کانکس نیز باید عایق بندی شود . ایزوگام یا قیر یکی از گزینه های عایق بندی محسوب می شوند . اگر کانکس ثابت باشد می توان کف کانکس را بوسیله سیمان یا .. از زمین فاصله داد . برای عایق بندی سقف کانکس نیز مجدداً از پوشش ساندویچ پانل ها می توان استفاده کرد . ضمناً می توان از ایزوگام نیز برای عایق کردن کانکس ها استفاده کرد . عایق های پلی یورتان و ورق های فولادی به کار رفته در ساندویچ پانل ها سبب ایجاد عایق بسیار مناسبی در کانکس می شود . که هم عایق صوت است و هم عایق دما و سرما.
پس اگر قصد یا را دارید یا حتی نیاز به تهیه ی دارید علاوه به توجه به به نکات گفته شده در بالا نیز توجه داشته باشید.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر