ملکــــــ♡ــــه ی قلـــــ♡ـــــب مـــــــــ♡ـــــــن

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع zahra
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
👋 سلام!

انجمن یه حس خوب جایی برای گفت‌وگو، تجربه‌های مفید و ارتباط دوستانه است. برای ارسال پیام، چت خصوصی، یا دانلود فایل‌ها، کافیه ثبت‌نام کنی.

📝 [ثبت‌نام کن و شروع کن!]
زن هــرروز ،

رنـــج هایش را می پوشـد

و دکمــه های آبــی اش را می بنـدد

غـــم هایش را می خنــدد ،

پشـت رژ صورتــی رنـگ لــب هایش

سکوتــش را می بافــد ،

یکـی از زیــر

یکـی از رو

می شود شالــی گــرم

که می انـــدازی هر صبـــح

دور گردنــــت

userupload_2013_19080801501422359097.59.jpg
 
شاید تو…

سکوت میان کلامم باشی!

دیده نمیشوی

اما من تو را احساس می کنم!

شاید تو ….

هیاهوی قلبم باشی!

شنیده نمیشوی

اما من تو را نفـــــــــــــــس می کشم!

%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87_%D9%88_%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_%289%29.jpg
 
چه زیباست که تو تنها نیاز من باشی و

چه عاشقانه است که تو تنها آرزویم باشی و

چه رویایی است این لحظه های ناب عاشقی

من همه زیبایی های عاشقانه و رویایی را

فقط با تو حـــــــــــــس میکنم . . .

Love%20Image_09.jpg


 

همیشــه کســـــانی هستند

که در نهــایت دلتـنــگی

نمی توانیـــم آنهــــــا را در آغــــوش بگــیریم

بدتـــرین اتفـــاق شـــاید همـــین باشــد…



userupload_2013_3690565231422445276.6426.jpg
 
حوصــله خوانـــــدن نــدارم !

حوصـــله نوشـــتن هـــم نــدارم !

این همه دلتـنـگی دیگـــر نــه با خوانــدن کــم می شــود نه با نوشتــن . . .

دلــم تــو را می خواهـــد !

userupload_2013_11424671841422446367.9425.jpg
 
با تـــ♥ـــو آغاز نکردم که روزی به پایان برسانم

عاشقتـــــ نشدم که روزی از عشــ♥ــــق خسته شوم

با تــ♥ــو عهد نبستم که روزی عهدم را بشکنم

همسفرت نشدم که روزی رفیـــــق نیمه راهت شوم

هم نفستــــــــ نشدم که روزی عطـــــر نفسهایم را از تــــــو دریغ کنم

و با یاد تـــ♥ــــو زندگی نمیکنم که روزی فراموشت کنم

با تــ♥ـــو آغاز کردم که دیگـــــــر به پایان نیندیشم . . .

________20131117_2092369470.jpg

weblog-header.gif

 
عاشقتــــــــ شدم که عاشقانه به عشـ♥ـــق تــ♥ـــو زندگی کنم

با تــ♥ــو عهد بستم که با تــ♥ـــو تا آخریــن نفـــــس بمانم

همسفرتــــــــ شدم که تا پایان راه زندگی با هـم باشیم

هم نفستـــــــ شدم که با عطــــــر نفسهایتـــــ زنده بمانم

و با یادتــــــ زندگی میکنم که همانا با یادتـــــــ زندگی برایم زیباست

همچنان لحظات زیبای با تــ♥ــو بودن میگذرد ،

از آغاز تا به امروز عاشقانه با تـــ♥ــو مانده ام ای همسفر من در جاده های نفسگیر زندگی

اگر در کنار مـــن نباشی با یادت زندگی میکنم ،

آن لحظه نیز که در کنارمی با گرمی دستهایتــــــــ و نگاه به آن چشمان زیبایتــــــ زنده ام

ای همنفس من بدون تـــ♥ـــو این زندگی بی نفس است . . .

Love.Pc-Ironiha-20.jpg

5442.jpg

 
عشــــــــــق هیچ ندارد جز قدرت

قدرتی که تمام منیت درونت را پَر می دهد

و غرور خودساخته ات را پَر پَر

عشق می آید و زمانت می شود ، زندگیت

ثانیه به ثانیه نفس هایت

عشق می آید و بی تابت می کند ، بی خوابت

به روزت ، به شبت


عشق می آید و دوستت می کند ، رفیقت

با خودت ، با دردت ، با تنهاییت

همدردت می کند با اتاقت ، با تختت

با صدای گریه هایت

عشق می آید و اسیرت می کند ، زمین گیرت

به خدایت ، به سجاده ات

به مهر پیشانی ندیده ات !

عشق می آید و کمرت را خم می کند

به خدایش ، به قبله اش ، به سجده اش


عشق می آید و صدای مردانه ات ، لرزشش

بغض گلویت و دست سردت

عشق می آید و نمی رود انتظارش

خودش ، یادش

عشق می آید و می نشیند در حنجره ات

در گلویت ، بر زبانت

خدایا

غلط کردم ، می شود برگردد ؟

آری

عشق می آید

اما

فرشته زمینی ات هرگــــــــــــــــز . . .

21864602847911059166.jpg
 
دلم کسی را می خواهد که به چشم هایم گوش کند

کسی که نگاهم را در باغچه ی خانه اش بکارد

و هرروز به بوته های تشنه ی احساسم آب دهد

کسی که از نگاهم بخواند که امروز هوای دلم

آفتابی است یاابری و سرد

کسی که بداند بعد از هر بار دیدنش باز هم قلبم

به دیوانگی و بی پروایی

اولین نگاه می تپد

کسی که دلم هر روز برایش تنگ می شود

دلم کسی را می خواهد که شبیه هیچ کس نباشد!




userupload_2013_12025361641422655034.2853.jpg
 
چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری

بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات میگه

از دلتنگی هات براش میگی

آروم میشه

آروم میشی

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه...

يعني حس خوب !

userupload_2013_16935874931422655199.5326.jpg
 
هــــــــرچیـــــــــــــ ـز را هــــــــــم

کـــــــه تقصیـــــــــر مـــــــن بینــــــــدازی

عاشــــــــق شـــــــــدن ِ مـــــــــــن

تقصیــــــــر ِ تـــوســـــــــت . . .


20140110225725ch-love-spells3.jpg
 
لـــــذت زندگــــــی ینـــــی...

وقتی باهاش حرف میزنی...

آرامــــــش داری

تموم فکرت پیششه...

از همه لحاظ واست بهترینه

میدونه چجوری شادت کنه...

خلاصه

نفســــــــــــــتــــه. . .


28938828949145312996.jpg

 
این واژه ها کفاف ِ دوســــت داشــــــتنم را نمیدهند
احساســــــم را میبارم
زلال زلال ...
در آغـــــــــوش تــــو!
یکرنگـــــــی واژه هایـــم را بــــــــاور کن...
1351597926_love_097-copy.jpg
 
نگـــــــاه کن که غم درون دیده ام
چگونه قطره قطره آب می شود
چگونه سایه ی سیاه سرکشم اسیر دست آفتــــــاب می شود . . .
نگاه کن . . .
تمام هستیم خــــــراب می شود . . .
شراره ای مرا به کام می کشد
مرا به اوج می برد
مرا به دام می کشد
نگاه کن
تمام آســــمان من
پر از شهـــــــــــــــــــــاب می شود . . .

normal_KINGC037.jpg
 
نگاه کن
غروب که می شود، خاطرات نبض مرا می گیرند....
تو زنده می شوی و من می میرم....
ای زیباترین حس دنیا....
حالا که دوری....
خیال، شب، تنهایی و باران
کدام یک مال من ...؟


userupload_2013_1461358451423915558.6869.jpg
 
نه از سرم می افتی..
نه از چشمم...
کجای دلم نشسته ای...
که جایت این قدر امن است ...؟
...
ولنتاین...روز عشق ... مبارکت باد ...



userupload_2013_15758096371423921467.238.jpg

 
userupload_2013_78490211423923826.2795.jpg

به چشم هایت بگو ...
آنقدر برای دلم رجز نخوانند ...
من اهل جنگ نیستم ...
شـــاعـــرم !
خیلی که بخواهم گرد و خاک کنم ...
شعری می نویسم ، آنوقت
اگر توانستی ...
مرا در آغوش نگیر ...!!!

 

درباره ما

  • انجمن یه‌حس‌خوب در اردیبهشت سال 1392 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی شامل موضوعات سرگرمی، علمی، دانشگاهی، فناوری و ... شروع بکار کرد و بیش از یک دهه آنلاین است. این مجموعه کاربرمحور بوده و اعضای آن در طول این سال‌ها تجارب خود را برای شما بازدیدکنندگان عزیز به اشتراک گذاشتند. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد، از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری نمایند.

منوی کاربر