معنای لوگوی گوگل در امروز | saturday - 2013 23 november

Sina

Administrator
پرسنل مدیریت
2013-05-11
4,710
2,901
113
چابکســـر


Doctor Who
سریال علمی تخیلی پربیننده ساخت شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی است. این سریال که نمایش آن از ۱۹۶۳ آغاز شده، تا کنون در چندین مجموعه به نمایش درآمده‌است. «دکتر هو» امروزه به یکی از نشانه‌های فرهنگ معاصر بریتانیایی بدل شده‌است.

داستان این سریال مربوط به شخصیتی است به نام دکتر که با ماشین زمان خود به نام تاردیس در زمان و فضا سفر می‌کند و با شیاطین تمدن‌ها می‌جنگد. دکتر هو از نسل اربابان زمان است و نسل اربابان زمان هزاران سال پیش در جنگ بزرگ زمان از بین رفت. این سریال معمولاً به صورت قسمت‌های ۴۵ دقیقه‌ای نمایش داده می‌شود. این سریال از سال ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۹ به طور منظم پخش می‌شد و در سال ۱۹۶۶ تلاش برای بازیابی روند منظم پخش با استفاده از یک تله فیلم اتفاق افتاد اما تمامی تلاش‌ها بی نتیجه ماند. در سال ۲۰۰۵ راسل.تی.دیویس به عنوان کارگردان و سرپرست نویسندگان این سریال برگزیده شد و تولید خود را از بی بی ولز در کاردیف شروع کرد. سری اول در قرن ۲۱ با حضور کریستوفر اسلتون در نقش نهمین دکتر توسط بی بی سی ساخته شد. سری دوم و سوم دارای اقتباس‌های سینمایی به نام‌های تورچ وود و ماجراهای سارا جین و ک-۹ بود همراه شد. اجرای نقش دکتر فعلاً به عهدهٔ مت اسمیت است کسی که این نقش را بعد از آخرین بازی دیوید تننت در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۰ به عهده گرفت.
 

درباره ما

  • خوش آمدید ؛ یه حسِ خوب یک انجمن است که شما می توانید در آن عضو شده از امکانات آن استفاده کرده و دوستان جدید پیدا کنید. این مجموعه دارای نظارت 24 ساعته بوده تا محیطی سالم را برای کاربران خود فراهم آورد،از کاربران انتظار می رود که با رعایت قوانین ما را برای رسیدن به این هدف یاری کنند.
    از طرف مدیر وب سایت:
    "همواره آرزو دارم که هربازدید کننده ای بعد از ورود به انجمن، با یه حسِ خوب اینجارو ترک کنه!"

منوی کاربر